چه قایق بادی بخریم؟ 

تفریحات ابی همواره مورد علاقه افراد مختلف در گروه های سنی متفاوت می باشد. هیجان ناشی از یک قایق رانی در رودخانه خروش و یا ارامش قایق رانی در یک دریاچه ارام، چیزی است که هر سلیقه ای را وسوسه کند تا یک بار هم که شده آن را امتحان کند. به همین دلیل با تنوع وسیعی از قایق ها با موارد استفاده گوناگون رو به رو هستیم. در واقع زمانی که میخواهیم اقدام به خرید قایق بادی کنیم لازم است بدانیم برای چه مواردی قصد استفاده از آن را داریم. به طور حتم هر انتخابی اگر با اگاهی انجام شود می تواند رضایت ما را به همراه داشته باشد.

قایق ها همیشه به دلیل محیط های استفاده گوناگون و همچنین کاربرد های متنوعی که دارند با انواع زیادی ساخته می شوند. در واقع قایق ها به گونه ای هستند که هر گروه رضایت دسته خاصی از مشتریان را جلب کنند. این تنوع قایق ها حتی در قیمت های متنوع آن هم به شدت قابل ملاحظه می باشد. پس زمانی که می خواهیم اقدام به خرید کنیم نیاز به یک تحقیق جامع درباره تنوع قایق ها و همچنین سلیقه خودمان درباره محیط های مورد علاقه برای استفاده از آن ها هستیم.

برای بدست اوردن اطلاعات مورد نیاز خود توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید...

قایق های تفریحی فایبرگلاس

طیف وسیعی از مردم بیشتر به دلیل علاقه در مورد تفریحات ابی اقدام به خرید قایق می کنند. در واقع قایق های تفریحی بیشتر به منظور استفاده در رودخانه و یا دریاچه طراحی می شود. این قایق ها ساختار بدنه بسیار مستحکمی دارند. اما دارای یک تفاوت مهم  هستند. قایق های تفریحی اغلب با پارو و یا در نهایت با موتور برقی حرکت می کنند. در واقه بدنه ان ها توان تحمل وزن موتور های بنزینی را ندارند.

ویژگی بسیار خوب قایق های تفریحی تنوع ان هاست. یعنی با هر قدرت خریدی و یا هر نوع سلیقه ای می توانید به راحتی از این دسته قایق ها خریداری کنید. به دلیل کیفیت بسیار بالای تمامی قایق های تفریحی نگرانی در زمینه طول عمر هر نوع از ان ها باقی نمی ماند. تفاوت قیمت های ان ها بیشتر در مواردی از جمله ظرفیت و یا برند سازنده مشاهده می شود. در واقع با افزایش ظرفیت قایق های تفریحی شاهد قابل ملاحظه آن ها خواهیم بود.

در ادامه می توانیم تعدادی از قایق های تفریحی پر طرفدار را برای اشنایی بهتر شما، مورد بررسی قرار دهیم.

قایق های بادی تفریحی چلنجر

قایق بادی تفریحی چلنجر از جمله محبوب ترین مدل های مورد استقبال مشتری می باشد که در دسته اسپورت قرار دارد. این گروه قایق های تفریحی برای استفاده در اب های ارام طراحی و تولید می شود. قایق های چلنجر دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و اغلب در رنگ های زرد و آبی تولید می شوند اما نکته بسیار مهمی در این گروه قایق ها وجود دارند. قایق های چلنجر با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت های عالی همواره توانسته اند یکی از انتخاب های اصلی مشتری ها باشند..

جنس بدنه قایق های تفریحی چلنجر از وینبل تولید می شود که به راحتی می تواند وزن سرنشینان و سلامتی ان ها را تضمین کند، استحکام بسیار مناسی دارند و در ظرفیت های متفاوت طراحی و تولید می شوند.

قایق بادی استخری

امروزه در باغ و ویلا های مختلف شاهد استخر های متفاوتی هستیم. برخی از مردم علاقه به استفاده قایق در این مکان ها هستند. قایق بادی تفریحی اکسپلورر پرو یکی از انواع قایق های تولیدی شرکت اینتکس است. این نوع قایق بادی برای استفاده در انواع استخر پیش ساخته طراحی شده اند. البته این گروه از قایق ها کارایی عالی برای استفاده در اب های ارام را هم دارا می باشند.

وزن بدنه این قایق ها کم است ولی به راحتی می تواند در حده ظرفیت مورد نظر سلامت سرنشینان را فراهم کندـ ولی همانطور که پیش از این بیان شد این قایق ها برای استفاده در اب های کم عمق و ارام ساخته می شوند. اما به دلیل قیمت بسیار عالی ان ها همیشه یکی از انتخاب های منحصر به فرد مشتریان می باشند.

قایق های فایبرگلاس حرفه ای

بسیاری از مردم زمانی که نی خووهند اقدام به خرید قایق کنند بیشتر برای مصارف اب های خروشان و یا ماهیگیری در دریا مدنظر مصرف قرار می دهندـ. پس در این زمان نیاز به معرفی گروه دیگری از قایق ها احساس می شود. قایق های حرفه ای استحکام بالاتری نسبت به قایق های تفریحی دارند. با افزایش استحکام با افزایش قیمت نیز روبرو هستیم. قایق های حرفه ای دارای قیمت های به نسبت بالا هستند اما طول عمر و کیفیت بدنه منحصر به فردی را دارا می باشند. قایق های حرفه ای به نسبت قایق های تفریحی دارای تنوع بیشتری هستند. پس با توجه به میزان بودجه ای که می خواهید هزینه کنید، دایره انتخابتان بسیار وسیع تر خواهد بود.

پیش تر بیان شده که موتور های قایق به دو دسته سوخت بنزینی و شارژی تقسیم می شوند. قایق های بادی حرفه ای علاوه بر موتور های شارژی، ظرفیت نصب قایق های بنزینی را نیز دارند. پس با توجه به مطالب یاد شده می توان خاطر نشان کرد که تفاوت قایق های تفریحی و قایق های حرفه ای در دو مورد اساسی می باشد. قایق های حرفه ای به نسبت قایق های تفریحی از استحکام بالاتری برخورددار هستند پس برای اب های ازاد و خروشان نیز می توان از ان ها استفاده کرد. مورد دوم این است که قایق های حرفه ای قابلیت نصب موتور قایق بادی بنزینی که دارای سرعت بالا تری هستند نیز دارا می باشند.

در ادامه سعی می کنیم تعدادی از قایق های پر طرفدار را برای اشنایی بیشتر با قایق های حرفه ای معرفی کنیم. پس هم چنان با ما باشید..........

جیمینی بهترین نوع قایق های حرفه ای

هنگامی که صبحت از قایق های حرفه ای به بیان می اید، بدون شک اولین نامی که می توان به ان اشاره کرد جیمینی  می باشد. این مدل از قایق های حرفه ای با اطمینان یکی از قابل اعتماد ترین و با کیفیت ترین انواع قایق ها  هستند. جنس بدنه این قایق سه لایه و با استحکام بسیار فوق العاده است. ویژگی منحصر به فرد این گروه قایق در این است که کف آن از جنس الومینیوم بوده که تاییدی بر استحکام آن می تواند باشد. ویژگی بعدی این قایق های توان تحمل موتور های بنزینی بسیار بزرگ است.

با توجه به موارد یاد شده می توان بیان کرد که برای اب های خروشان، دریا، پشت سد و .... انتخاب قایق جیمینی می تواند تضمین مناسبی برای یک تفریح ابی بسیار پر هیجان باشد. پس اگر به دنبال یک نمونه کار بی رقیب و با اطمینان هستید قایق حرفه ای جیمینی بهترین گزینه است.

قایق های حرفه ای اکسکروشن

یکی دیگر از نمونه کار های تولیدی شرکت اینتکس در زمینه قایق های حرفه ای مدل اکسکروشن می باشد. این قایق ها دارای استحکام بدنه بالا هستند. به همین دلیل در اب های خروشان و دریا نیز همانند اب های ارام و استخری قابلیت استفاده دارند. این مدل از قایق های حرفه ای در واقع همیشه طرفداران خاص و مشکل پسند هود را دارا هستند. به دلیل ارگونومی و مدل ظاهری متفاوت ان به نسبت سایر قایق های حرفه ای نظر افراد متفاوت پسند را به خود جلب می کند.

قایق های اکسکروشن مورد تایید گارد ساحلی ایالات متحده امریکا بوده و این خود به تنهایی دلیلی واضح بر کیفیت بالای این محصول می باشد. از سوی یه دلیل توانایی خوب این قایق حرفه ای، می توانید با خیال راحت از موتور های بنزینی با قدرتی تا سقف چهار اسب بخار استفاده کنید. پس اگر ادمی با سلیقه خاص و مشکل پسند هستید قایق های حرفه ای اکسکروشن بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

قایق های حرفه ای سی هاوک با ظرفیت های متفاوت و متنوع

تصور کنید قصد استراحت و کسب تجربه یک تفریح ابی متفاوت هستید. زمانی که می خواهید لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید اولین گزینه قایق خواهد بود. سی هاوک در میان قایق های حرفه ای یک نام شناخته شده است. استحکام بالای بدنه این قایق ها، ان ها را در برابر هرگونه جو مصون می دارد. پس می توان از ان در اب های خروشان و دریا نیز استفاده کرد. یکی از دلایل مشهور بودن قایق های سی هاوک، ظرفیت های متنوع ان هاست. این قایق ها از کمترین با بیشترین ظرفیت گنجایش را دارند پس به راحتی می توانید یک قایق با کیفیت با توجه به نیاز و ظرفیت خود تهیه کنید. البته لازم به ذکر است که این قایق ها نیز علاوه بر موتور برقی، ظرفیت نصب موتور بنزینی را نیز دارند. پس مورد بعدی برای انتخاب شما، قایق های با کیفیت سی هاوک خواهد بود.

تا اینجای کار در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع قایق اشنا کنیم. سپس برخی مدل های قایق های تفریحی و حرفه ای را تشریح کردیم. منظور از این اقدام اشنایی اجمالی شما با انواع قایق ها و سهولت در انتخاب بوده است. شما با دنبال کردن مطالب یاد شده می توانید به راحتی اقدام به خرید یکی محصول مطمئن کنید. لازم به ذکر است برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا با انواع قایق ها و  ویژگی های ان ها اشنا شوید. در نتیجه خرید ساده تری خواهید داشت.