تشک بادی روی آب کودک طرح Frozen

intex 48776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح Frozen یکی از جدید ترین تشک های بادی تفریحی مخصوص آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که برای سنین 3 تا 10 سال تولید شده است. این محصول دارای طراحی و رنگبندی داخلی جدیدی بوده که که در روحیه کودکان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. این تشک ساخته شده از جنس PVC وینیل بوده که کاملا ضد آب بوده و در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این محصول دارای طراحی کم حجم و سبک بوده تا امکان حمل و راه اندازی سریع آن فراهم باشد. این تشک بادی روی آب می تواند توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود.

نوع مستطیلی
 طول 157 سانتي متر
 عرض 88 سانتي متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 نجنس بدنه PVC وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب سنین 3 تا 10 سال
 دارای رویه مواج
 مناسب آب های استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب کودک طرح Frozen

تشک بادی روی آب کودک طرح Frozen محصولی با کیفیت ساخت شرکت اینتکس می باشد که به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول مناسب برای سنین 3 تا 10 سال می باشد که به سادگی می توانند از ان استفاده کرده و لذت یک تفریح ابی را تجربه کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما عرضه کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

از موارد مهمی که همیشه در انتخاب یک محصول بادی تاثیر داشته است نوع طراحی و ارگونومی ساخت یک محصول می باشد. در رابطه با این محصول هم باید خاطر نشان کرد که یکی از جذاب ترین و زیبا ترین طراحی های موجود را در بازار به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم به طور دقیق تر به ان بپردازیم در ابتدا باید گفت که ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل می باشد که لبه ها و گوشه های ان به صورت گرد طراحی شده است. بر روی سطح این محصول پنج عدد خط موازی و هم اندازه هم قرار گرفته اند که از بالا تا پایین این محصول کشیده شده اند و این مورد باعث شده تا نرمی و لطافت فوق العاده به این محصول ببحشد و در هنگام خوابیدن بر رویاین تشک بسیار نرم به نظر بیاید. در رابطه با طراحی این محصول هم باید عنوان کرد که طرح روی این تشک برگرفته از انیمیشن معروف FROZEN می باشد که در بین کودکان و مخصوصا دختر ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. در بالای این محصول هم اسم این انیمیشن با حروف لاتین نوشته شده است که در انتخاب شما تاثیر می گذارد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه این محصول است. این تشک بادی بدنه ای از جنس PVC وینیل دارد که بسیار مقاوم و مستحکم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. علاوه بر این ها این محصول رویه مواج داشته و به صورت ضد تعریق طراحی شده است که از نکات مثبت جنس بدنه این محصول به حساب می اید.

ابعاد و وزن

در هنگام خرید با توجه به قد و وزن فرزند شما باید انتخاب کنید که چه محصولی مناسب برای استفاده او می باشد. در همین ارتباط باید اشاره کرد که این تشک بادی روی اب دارای طول 157 سانتی متر و عرض 88 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 18 سانتی متر است. در کنار این موارد باید اشاره کرد که این محصول مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 10 سال بوده و می تواند تا 60 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. هم چنین این تشک تنها 1.8 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توان ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و جمع اوری یک محصول بادی کاری بسیار راحت و اسان است. در ارتباط با این تشک هم باید خاطر نشان کرد که در ابتدا شما باید این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده ازیک پمپ باد شخصی و وسیله ای که بتواند باد تولید کند اقدام به باد کردن این محصول ار طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم بهتر است در وهله اول در زمان هایی که از ان استفاده نمی کنید این محصول را به طور کامل جمع اوری کنید. هم چنین رعایت این نکته بسیار مهم است که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول برداشته و از ضربه زدن به این محصول خودداری کنید تا دچار سوراخ شدن نشود. هم چنین از جامپینگ و پریدن بر روی این محصول هم اجتناب کنید تا دچار افت کیفیت نشود. با رعایت این نکات سالیان سال می توانید از این محصول استفاده نمایید. هم چنین در کنار این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که می توانید از ان ها هم در مواقع لزوم استفاده کنید.

جمع بندی

 تشک بادی روی آب کودک طرح Frozen محصولی بی نطیر ساخت شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده بر روی اب های ارام بوده و کودکان سنین 3 تا 10 سال می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین رویه این محصول مواج بوده و طراحی فوق العاده زیبایی دارد. اگر قصد خرید یک تشک روی اب فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...