قلعه بادی متوسط اینتکس

intex 57138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی متوسط محصولی طراحی و ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از طرح های کودک پسندانه ای در آن استفاده شده است . که یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی به شمار می رود . این کالا که از جدیدترین قلعه های بادی شرکت اینتکس برای مصرف کودکان محسوب شده از ارگونومی مربعی مناسب برای سرگرمی و تفریحات آبی و همچنین توپی بهره می برد و می تواند فضایی ایده آل را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان فراهم آورد . همچنین در درون این کالا یک سرسره بادی نیز تعبیه شده است .

قلعه بادی متوسط اینتکس، محصولی فوق العاده با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و استخر آب با کیفیت عالی، از جنس پی وی سی با کیفیت  دارای لوازم بادی کودکان، در ترکیب رنگی زرد، آبی، سفید و نارنجی تولید شده است که جذابیت محصول را چندیدن برابر کرده است و کودکان را بسیار علاقه مند به این نوع بازی ها نموده است . به همراه سرسره بادی استاندارد ویژه کودکان بزرگتر از 2 سال تا آن ها بتوانند در هنگام بازی به درون آب سر خورده و اینچنین به بازی و تفریح بپردازند .

خصوصیات و ویژگی های قلعه بادی متوسط اینتکس 

طراحی بادی محصولات بازی و تفریحاتی و البته وسایل و ابزار های استراحت و خواب ، از بهترین راهکار هایی است که برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی آن را به کار گرفته اند تا اینچنین محصولاتی بسیار دوست داشتنی و کاربردی را برای افراد فراهم کنند تا ویژگی هایی را نیز با توجه به طراحی بادی خود در بر داشته باشند که برای بسیاری از مردم بسیار حائز اهمیت است ، یکی از این ویژگی های بسیار خوب ، حجم بسیار کوچک محصولات بادی در هنگام بسته بندی می باشد که شما می توانید با تخلیه باد محصول بادی همچون قلعه بادی متوسط اینتکس آن را در یک سایز بسیار کوچک جمع کرده و نگهداری کنید . 

با این وجود شما می توانید با راه اندازی مجدد قلعه بادی متوسط اینتکس یک وسیله ای شاد و دوست داشتنی را در ابعاد بزرگ برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان فراهم آورید . قلعه بادی متوسط اینتکس علاوه بر اینکه حجم کوچکی در هنگام بسته بندی دارد ، وزن آن نیز بسیار سبک است ، به همین علت نیز به سادگی می توانید آن را حمل کرده و در هر جایی قرار دهید . محصولات بادی همچون قلعه بادی متوسط اینتکس وسایل و ابزار های بازی بسیار ایمن هستند که کودک می تواند از آن استفاده کند ، به طوریکه در برخورد با هر جایی آسیبی به آن وارد نمی شود زیرا بدنه این محصول انعطاف پذیر بوده و محیطی ایمن را برای بازی های کودکان فراهم آورده است .

راه اندازی و استفاده از قلعه بادی متوسط اینتکس

همانطور که اشاره شد ، برای استفاده از قلعه بادی متوسط اینتکس نیاز است تا در ابتدا بدنه محصول بادی را راه اندازی کنید . به همین منظور شما بایستی از طریق دریچه بادی که در بدنه قلعه بادی متوسط اینتکس قرار داده شده است آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی می توانید از پمپ باد استفاده کنید تا روند راه اندازی را برای شما بسیار ساده و آسان کند تا اینچنین بتوانید برای مدت کمتری محصول خود را باد کرده و کودکان به بازی و تفریح بپردارند .

شما می توانید از هر نوع پمپ بادی استفاده کنید ، اما با توجه به اینکه اغلب از قلعه بادی متوسط اینتکس در بیرون از خانه مانند حیاط استفاده می شود ، به کارگیری پمپ های باد دستی یا پدالی که نیاز به برق ندارند بسیار مفید واقع خواهد شد و در هر جایی می توانید از آن ها استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید که قلعه بادی متوسط اینتکس را در یک محل و بر روی یک زمین تمیز راه اندازی کنید . استفاده از یک زیرانداز در زیر استخر بادی می تواند از سوراخ شدن و یا ساییدگی آن جلوگیری نماید . شما می توانید به دلخواه کودک سرسره بادی قلعه بادی متوسط اینتکس را راه اندازی کنید یا اصلا آن را راه اندازی نکنید تا فضای بیشتری برای بازی کودکان

تعمیرات و پنچرگیری قلعه بادی متوسط اینتکس

قلعه بادی متوسط اینتکس قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی آن را تعمیر کنید و یا برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر محصول بادی خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا تعمیر شود . تعمیرات قلعه بادی متوسط اینتکس یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب محصولات بادی می باشد که می توانید از این فرصت استفاده کرده و در اولین زمان محصول آسیب دیده خود را تعمیر و از آن استفاده کنید .

نوع خانگی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 ظرفیت آب 178 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ 
نوع پمپ -
 وزن 9.9 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 رنگبندی مختلف
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای عروسک بادی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی متوسط اینتکس از نمونه محصولات بادی بسیار دوست داشتنی و جذاب برند اینتکس می باشد که برای بازی ها و تفریحات کودکان طراحی شده و به آن ها اجازه می دهد تا بتوانند با استفاده از یک قلعه بادی کودک به تفریحات دوست داشتنی بپردازند . تفاوت عمده ای میان این قلعه بادی با سایر قلعه های بادی می باشد که آن هم ساختار محصول است که به مانند یک استخر بادی طراحی شده است تا اینچنین بتوانید از محصول به چند روش استفاده کرد . بنابراین با خرید قلعه بادی متوسط اینتکس کودک می تواند در کنار یک قلعه بادی زیبا ، یک استخر بادی بسیار عالی و جذاب نیز داشته باشد ، به همین منظور قصد داریم تا در ادامه مطلب به بررسی کامل قلعه بادی متوسط اینتکس بپردازیم تا بهتر با این محصول آشنا شوید . 

طراحی و تولید قلعه بادی متوسط اینتکس

طراحی و تولید قلعه بادی متوسط اینتکس به صورت بادی می باشد که این نوع ساختار به شما اجازه خواهد داد تا محصولات خود را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید و در صورت نیاز آن را راه اندازی کرده و استفاده نمایید ، به همین علت نیز فضایی توسط قلعه بادی متوسط اینتکس اشغال نخواهد شد . تصویری از قلعه بادی متوسط اینتکس در بالا قرار داده شده است که ساختاری مستطیلی داشته و بخش های کناری آن دارای 4 قلعه بلند و همچنین دیواره های قلعه می باشد که در یک بخش از آن دروازه ای قرار داده شده است که کودک از آن طریق می تواند وارد قلعه شود .

همچنین در بخش دیگر محصول نیز یک سرسره بادی طراحی شده است که کودکان می توانند از آن سر خورده و به درون آب استخر بیوفتند . با پر کردن بخش کف قلعه بادی یک استخری بسیار عالی با عمق 15 تا 20 سانتی متر را خواهید داشت . استفاده از رنگبندی های مختلف در ساخت بدنه ها و قسمت های گوناگون قلعه بادی متوسط اینتکس زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است که اینتکس به صورت کاملا خلاقانه این طراحی را پیاده کرده است . 

با توجه به ابعادی که قلعه بادی متوسط اینتکس دارد ، استخر آن می تواند در حدود 178 لیتر آب را در درون خود نگهدارد تا اینچنین یک استخر ایده آل و کم عمق برای کودکان سنین پایین ایجاد شود . وسایل و عروسک های بادی دیگری نیز به همراه قلعه بادی متوسط اینتکس وجود دارد که می توان به دایناسور بادی و البته سپر و شمشیر بادی اشاره کرد که کودک می تواند با استفاده از آن ها به همراه دوستان خود به بازی و تفریح بپردازد . 

جنس قلعه بادی متوسط اینتکس

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که قلعه بادی متوسط اینتکس از چه چیزی ساخته شده است . اینتکس به مانند تمام محصولات بادی خود برای تولید قلعه بادی متوسط اینتکس نیز از جنس بسیار عالی پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی که با نام وینیل نیز شناخته می شود ، یکی از بهترین مواد ها برای تولید محصولات بادی به خصوص محصولات بادی می باشد که با آب سر و کار دارند ، زیرا این محصول کاملا ضد آب است .

ضد آب بودن بدنه قلعه بادی کودک متوسط اینتکس به همراه عایق بودن در برابر پرتوهای مضر خورشیدی باعث شده است تا طول عمر قلعه بادی متوسط اینتکس افزایش چشم گیری داشته باشد ، به همین علت نیز با نگهداری و استفاده صحیح از قلعه بادی متوسط اینتکس شما می توانید چندین سال از ن استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی پیش بیاید . 

مراقبت و نگهداری از قلعه بادی متوسط اینتکس

از توصیه هایی که می توان نسبت به مراقبت و نگهداری از قلعه بادی متوسط اینتکس اشاره کرد ، عدم برخورد بدنه آن ها با اجسام تیز و برنده می باشد ، با توجه به اینکه این محصولات توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است که این توصیه های مهم را نیز به آن ها بگویید . توجه داشته باشید که بهتر است از زیرانداز ها استفاده کنید تا بخش کف قلعه بادی استخر دار سوراخ نشده و آسیب نبیند .

همچنین بهتر است لباس های نرم و راحت برای آن ها بپوشانید تا دکمه های آهنی و ... به بدنه آسیبی وارد نکند . راه اندازی آن بر روی چمن بسیار مناسب است و می تواند از آسیب دیدن قلعه جلوگیری کند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...