وان بادی کودک با طرح ماهی

bestway 51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی طرح ماهی کودک محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که بدنه ی آن از جنس پی وی سی بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر وزن کودک می باشد . این وان دارای 89 سانتی متر طول ، 61 سانتی متر عرض و 58 سانتی متر ارتفاع می باشد که برای یک کودک و نوزاد اندازه ی مناسبی محسوب می شود.

نوعخانگي
سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 61 سانتي متر
ارتفاع 58 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه0.25 میلی متر
پمپ  
نوع پمپ -----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
عمق زیاد
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده

 

وان های بادی اغلب محصولاتی برای استفاده کودکان به حساب می آیند و بیشتر محصولات تولید شده در این دسته بندی نیز برای کودکان می باشند. از این رو شرکت های سازنده محصولات بادی وان های بادی را با طرح های فانتزی و کودکانه و با رنگ بندی متنوع تولید می کنند تا برای استفاده کودکان مناسب باشد. این محصول نیز در دسته وان های بادی با ظاهر کودکانه خود می تواند اغلب نیاز های کودکان را بر طرف کند. در این قسمت قصد داریم تا به صورت تخصصی به بررسی این محصول بپردازیم. پس با ما همراه باشید. 

طراحی و ساخت

این وان بادی از طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار است که می تواند برای کودکان دختر یا پسر مورد استفاده قرار گیرد و برای هر دو جذاب باشد. از این رو با خرید این وان می توانید آن را برای تمامی فرزندانتان در سنین کمتر از 6 سال استفاده کنید. قسمت کناری این وان از دو طبقه مجزا ساخته شده و با عمق به نسبت زیادی که وان دارد آن را دوست داشتنی تر می کند. در قسمت جلویی نیز دو بر آمدگی به عنوان چشم های ماهی به شکل زیبا و فانتری قرار دارد. در قسمت پشتی نیز یک شکل هندسی با طرح دم ماهی قرار داده شده است. علاوه بر این لازم به ذکر است که فرم کلی بدنه این وان بادی به صورت بیضی شکل بوده و قسمت کناری و زیرین آن از 4 لایه PVC و قسمت بالایی آن از دو لایه PVC ساخته شده است. 

ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت میان استخر های بادی و وان های بادی علاوه بر طراحی متفاوت، ابعاد آنهاست. ابعاد وان های بادی بسیار کوچکتر است تا بتوان با سادگی بیشتری و در شرایط متنوع تری از آن استفاده کرد. این وان بادی نیز همانند سایر محصولات موجود در این دسته بندی دارای ابعاد مناسبی برای این کار بوده و به سادگی می توان آن را حمل کرده و در محل های متنوع قرار داد. طول این وان برابر با 89 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 61 سانتی متر می باشد. در نظر داشته باشید که بخش کمی از این ابعاد به دیواره های آن اختصاص داده شده و فضای داخلی کمی کوچکتر است. ارتفاع وان تا بالای دم فانتزی ماهی نیز 58 سانتی متر بوده که مقداری از عمق مفید آن بیشتر است. 

کاربرد ها

وان های بادی پلاستیکی توانایی حمل ساده را ندارند و اغلب وزن انها به حدود 4 یا 5 کیلو گرم می رسد از این رو حمل ان ها نیز با مشکلاتی همراه است.  اما وان های بادی ابزار های پرتابلی می باشند که با جمع شدن می تواند در جیب کوچک کوله پشتی شما جای گیرد. وزن و ابعاد این وان در دو بند پیش به صورت کامل ذکر شد اما تمامی این موارد چه کاربرد خاصی م یتوانند داشته باشند؟ 

راحتی بیشتر در مقایسه با وان های پلاستیکی: وان های بادی  با دیواره های نرم خود می توانند لذت بیشتری حین استفاده به کودک منتقل کنند.  دیواره ها و کف بادی باعث شده اند که این وان ابزاری بسیار کار آمد برای کودکان باشد و به سادگی بتوان  از آن استفاده کرد بدون آنکه نگرانی از بابت صدمه دیدن کودک داشته باشد.

از وان بادی در هر محلی می توان استفاده کرد به دلیل حجم کم بسته بندی آن می توان وان بادی را در کیف قرار داده و به همراه خود به مسافرت ببرید و با صرف یک دقیقه زمان آن را نصب کنید. برای مثال می توانید در سواحل شمالی یا جنوبی کشور کودک را درون وان قرار داده تا امنیت بالا تری داشته باشند و رضایت شما را جلب کنند. 

روش نصب

برای نصب این وان بادی می بایست ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید. انتخاب محل مناسب برای نصب علاوه بر محل فیزیکی به تمیزی آن نیز بستگی دارد. محلی که قرار است استخر در آنجا نصب شود باید عاری از هر گونه شئ تیز باشد و گرما یا سرمای شدیدی نیز نداشته باشد. گرما یا سرمای شدید موجب پوسیدگی بدنه طی طولانی مدت شده و طول عمر وان را کاهش می دهد.. پس از انتخاب محل در صورت عدم اطمینان از وجود اشیاء تیز قسمت زیرین را به صورت کامل پاکسازی کنید و وان را از بسته بندی خارج کنید. پس از آن وان را بر روی زمین پهن کرده و محفظه های باد آن را یک به یک باد کنید. نوع باد کردن شما بستگی به نوع پمپتان دارد که آن را می توانید حین دریافت محصول از پیک یا به صورت حضوری سوال کنید یا اگر در خارج از شهر تهران زندگی می کنید می توانید با شماره گیری تلفن های تماس تهران اینتکس از مشاوران ما اطلاعات مربوط به نحوه باد کردن را جویا شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...