استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ

intex 28124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ یکی از جدید ترین محصولات تفریحی آبی 2018 شرکت اینتکس بوده که تولید شده در ابعادی استاندارد به منظور تفریحات آبی خانوادگی می باشد. این استخر پیش ساخته ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی بوده که با وجود داشتن کیفیت و ضخامت بالای از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این جنس بدنه در برابر دما و فشار آب و همچنین در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. این محصول قابلیت راه اندازی اتوماتیک داشته و باعث راه اندازی سریع این استخر می شود. برای این کار کافیست ابتدا لبه بادی بدنه را باد کرده و سپس با جاری نمودن آب درون استخر اقدام به راه اندازی آن کنید. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به وزن مناسب ، داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب و قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب روی آن اشاره نمود. این کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ محصولی فوق العاده شکیل و چشم نواز ساخت شرکت اینتکس می باشد که به خاطر ظاهر زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این استخر به سادگی و در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود که جزو مزایای ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول همان طور که در ابتدا گفته شد طراحی فوق العاده زیبا و چشم نوازی دارد. اگر بخواهیم بیشتر در ارتباط با طراحی این محصول صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این استخر به صورت کاملا گرد می باشد. لبه های این استخر نیز به صورت گرد و تو پر بادی طراحی شده است که از نظر نوع ساخت مقداری از لبه های استخر بیرون زده است و از داخل نیز هم تراز با بدنه می باشد. لبه بیرونی این استخر در فواصل معین و هم اندازه دارای خطوطی طولی می باشد که با رنگ ابی بر روی بدنه این محصول مشخص است. اما مهم ترین نکته در ارتباط با طراحی این محصول طرح رویه بدنه ان است. طرح بدنه این محصول دارای نمای زیر دریا می باشد که در ان دلفین ، کوسه ، انواع ماهی ها و همین طور گیاهان دریایی نیز به چشم می خورند. علاوه بر این ها رنگ های استفاده شده در این محصول نیز به گونه ای است که بسیار چشم نواز بوده و شرکت سازنده سعی در این داشته تا این محصول رضایت مشتریان را از نظر طراحی به طور کامل به خود جلب کند. علاوه بر این ها در نقاطی از این محصول نیز طرح بازتاب نور خورشید نیز با رنگ سفید به داخل اب کشیده شده است که باعث شده تا بیشتر طبیعی به نظر بیاید. در رابطه با رنگ بندی دیگر نقاط این محصول نیز باید عنوان کرد که لبه های این محصول به صورت بادی و با رنگ ابی کاملا مشخص می باشد. هم چنین نواحی داخلی این استخر نیز ابی رنگ می باشد که کم رنگ تر از لبه این استخر است. تمام این موارد باعث شده تا محصول فوق به یکی از پر طرفدار ترین استخر های موجود در بازار تبدیل شده باشد.

جنس بدنه

یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه این محصول است که بدنه این استخر ساخته شده از نوع PVC  و الیاف شمعی می باشد که به صورت طرح دار تولید شده است. این بدنه یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین جنس های موجود در بازار از نظر طراحی می باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته و نگرانی را از  بابت خم شدن و یا اسیب دیدن سریع بسیار کم کرده است.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید در رابطه با ان صحبت کرد ابعاد و وزن این استخر می باشد. این محصول دارای قطر 305 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که تمامی افراد با هر سن و سالی می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول 8.2 کیلو گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا حمل و جا به جایی ان به سادگی انجام شود. علاوه بر این ها این استخر دارای ظرفیت اب 3853 لیتر می باشد که ظرفیتی معقول و استاندارد می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این گونه از استخر های ایزی ست اینتکس کاری بسیار ساده و اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. شما در ابتدا کافی است تا این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را در مکانی که قصد دارید در ان جا راه اندازی شود قرار دهید. سپس به سادگی و به صورت اتوماتیک اقدام به راه اندازی این استخر کنید که تنها در چند ثانیه این اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار دارد که می توانید در مواقعی که هر گونه مشکل یا سوالی در ارتباط با نصب و راه اندازی این محصول داشتید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. برای مراقبت از این محصول نیز رعایت چند نکته حیاتی است تا بتوانید از این محصول چندین سال بدون خدشه دار شدن به کیفیت ان استفاده کنید. اولین نکته این است که اشیا نوک تیز یا سفت را از ان دور کنید تا باعث پاره یا سوراخ شدن ان نشود. هم چنین از پریدن بر روی این استخر یا وارد کردن ضربه به بخش های مختلف ان جلوگیری نمایید. هم چنین می توانید به صورت جداگانه برای این محصول درپوش نیز تهیه کنید که کمک شایانی به مراقبت بیشتر از این محصول می کند.

جمع بندی

استخر ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ محصولی فوق العاده زیبا و چشم نواز بوده که نصب ان در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و دارای بدنه ای با انعطاف پذیری بالا می باشد. هم چنین این محصول دریچه تخلیه اب نیز دارد که برای تخلیه کردن اب استخر نیز می توانید از ان استفاده نمایید. اگر قصد خرید استخر پیش ساخته و یک محصول با کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این استخر را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و ان را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن8.2 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي انعطاف پذیری بالای بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...