استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26382

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت نوعی دیگر از استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بوده که تفاوت آن با مدل مشابه خود نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این نوع استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارای ساختار بدنهع بسیار مقاوم و ضخیم بوده که علاوه بر بدنه اصلی که از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده لایه های از فایبرگلاس نیز قسمت بیرونی بدنه را پوشش داده تا موجب افزایش استحکام استخر شود. این استحکام بدنه در افزایش طول عمر این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. البته این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که دارای تحمل وزن بسیار بالایی خواهند بود. این استخر فایبرگلاس گرد دارای کاربرد های زیادی از جمله تفریحات آبی بوده که حتی می تواند پاسخگوی نیاز هایی مانند پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز باشد. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب شنی قرار داده شده که قدرت تصفیه آب 4.5 متر مکعب در ساعت را خواهد داشت. یک نردبان پیش ساخته و یک درپوش و زیرانداز برای این استخر در نظر گرفته شده تا از نظر لوازم های جانبی محصولی کامل در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت یکی از محصولات ساده و در عین حال پر کاربرد شرکت اینتکس می باشد که از بدنه ای مقاوم برخوردار است. این محصول دارای پمپ تصفیه بوده و قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی هم می باشد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و به طور کامل ان را نقد و بررسی نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان طراحی و نوع ساخت این استخر می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که ظاهر این استخر به صورت گرد بوده و به صورت قطعه قطعه در کنار هم قرار گرفته اند. در ارتباط با بدنه این محصول باید عنوان کرد که قسمت هایی مستطیلی شکل و هم اندازه دور تا دور این محصول در کنار هم قرار گرفته اند که بدنه اصلی این استخر را شکل داده اند. بر روی هر قطعه از بدنه این محصول خطوط عرضی وجود دارد که باعث شده تا از یکنواختی خارج شود. هم چنین در ابتدا و انتهای هر یک از این قطعات پایه های این استخر قرار گرفته است که این پایه ها هم به صورت ایستا و مستطیلی شکل و باریک طراحی و تولید گردیده اند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رنگ پایه ها و همین طور بدنه این محصول به صورت یکدست مشکی می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. علاوه بر این ها در بالای هر یک از پایه ها از داخل استخر چفت شده است که باعث شده تا این محصول تکان نخورد. علاوه بر اینها بدنه داخلی این محصول هم به رنگ ابی طراحی و تولید گردیده که فوق العاده چشم نواز بوده و بسیار زیبا ساخته شده است.

جنس بدنه

از موارد دیگری که باید به ان اشاره نمود جنس بدنه این استخر است. این محصول ساخته شده از بدنه ای با جنس PVC برزنتی و فایبر گلاس می باشد که فوق العاده مقاوم و مستحکم بوده و به صورت کاملا ایمن طراحی و تولید گردیده است. این جنس تا حدود زیادی از ضربات مواظبت می کند و در برابر ان ها کمتر اسیب می بیند. هم چنین پایه های این محصول هم از جنس الومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول هم باید عنوان کرد که قطر این استخر 478 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 124 سانتی متر است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 16805 لیتری بوده که ظرفیت فوق العاده بالایی بوده و نشان از عزمت این محصول دارد. علاوه بر این ها این محصول مقداری سنگین بوده و حمل و نقل ان به صورت یک نفره معمولا غیر ممکن است اما با توجه به این که معمولا یک بار این محصول را تا قبل از نصب باید جا به جا کنید پس از این بابت هم خیلی مشکل نخواهید داشت.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی و مراقبت از این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که شما در ابتدا کافی است تمام وسایل موجود در داخل بسته بندی را خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس در ابتدا اقدام به نصب ستون ها و پایه ها بر روی بدنه این استخر کنید. پس از ان نیز به صورت محکم هر کدام از پیچ های موجود در بسته بندی را ببندید تا این استخر به صورت مقاوم بر روی زمین قرار گیرد. در انتها هم تنها کافی است که پمپ تصفیه اب این محصول را نصب کرده و سپس اقدام به پر کردن این محصول از اب کنید. این کار نیز معمولا چند ساعتی زمان می برد و بستگی به شدت و فشار اب دارد. پس از نصب هم باید دقت کنید که از ضربه زدن به بدنه این محصول خودداری کنید. هم چنین از فرو کردن و پرت کردن اشیا نوک تیز و یا هر جسم دیگری که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد را از کنار ان دور کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال بدون افت کیفیت از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی

استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 220 ولت محصولی فوق العاده زیبا و مقاوم می باشد که دارای درپوش ، زیر انداز ، نردبان ، پمپ تصفیه شنی ، دریچه تخلیه اب و همین طور ضمانت می باشد که تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ابن محصول دارد. اگر قصد خرید یک استخر با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی فایبرگلاس
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...