استخر پیش ساخته دارای سایبان بست وی

bestway 5614u

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته دارای سایبان بست وی

استخر پیش ساخته دارای سایبان بست وی محصولی است که این بار به سفارش آسیا ، آفریقا و کشورهای آمریکای لاتین تولید و عرضه شده است. در محصول قبلی شرکت بست وی شما تمامی این امکانات را نیز در اختیار داشتید و تنها تفاوت این محصول با سفارش اروپای آن در بحث نوع ولتاژ پمپ تصفیه آب این استخر است. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این استخر با یک پمپ تصفیه آب با ولتاژ 110 ولت به دست شما خواهد رسید که عمدتا در ایران نیاز به مبدل ولتاژ برای استفاده از این محصول خواهید داشت. هم چنین در کنار این استخر شما می توانید یک عدد فیلتر مجزا از نوع 3 را هم در اختیار داشته باشید. از دیگر امکانات این استخر پیش ساخته نیز باید به بهره مندی از درپوش و کاور روی استخر اشاره کرد. هم چنین بهره مندی از نردبان نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. در کنار این موارد قطعا وجود سایبان بر روی این استخر که امکان جدا شدن را هم داراست از ویژگی های مهم این استخر خواهد بود که شما می توانید با آسودگی خاطر در هر زمان که به آن نیاز داشتید اقدام به نصب و راه اندازی این استخر و همین طور سایبان مربوطه کرده و در یک شرایط ایده آل از این محصول بهره مند شوید. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان ثبت سفارش این استخر از طریق فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته دارای سایبان بست وی

استخر پیش ساخته دارای سایبان بست وی همان طور که از نحوه نامگذاری اش پیداست یک استخر پیش ساخته تولید شرکت بست وی می باشد که دارای امکانی مهم یعنی وجود سایبان می باشد که قطعا این مسئله می تواند در خرید و ثبت سفارش این محصول بسیار اثرگذار باشد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته هم از نظر نوع طراحی و ساختار و هم از نظر کیفیت و امکاناتی که ارائه کرده است قطعا می تواند یکی از محصولاتی به شمار رور که مشتریان بتوانند با خیال راحت به آن اطمینان نموده و دست به خرید آن بزنند. با در نظر گرفتن این مقدمه در این مطلب سعی خواهیم کرد که نقد و بررسی کاملی را از این استخر در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

ظرفیت آب ، ابعاد و اندازه های استخر

یکی از مهم ترین مواردی که قطعا در هنگام خرید برای مشتریان مهم خواهد بود بحث ابعاد ، اندازه ها و هم چنین فضایی است که یک استخر پیش ساخته اشغال می کند تا با توجه به این نکته بتوانند به بهترین شکل دست به راه اندازی و قرار دادن محصول در آن فضا بزنند. در همین راستا باید اشاره کنیم که این استخر نیز با علم به این موضوع طراحی و تولید شده است. شما می توانید مشاهده کنید که قطر اصلی این استخر 396 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 107 سانتی متر می باشد. این ابعاد قطعا نشان از این دارد که شما یک کالای با ابعاد بزرگ را در اختیار خواهید داشت که قطعا برای افراد بزرگسال و هم چنین استفاده خانوادگی می تواند بسیار مهم و مناسب باشد.

هم چنین دیگر مسئله ای که بسیار اهمیت دارد بحث ظرفیت آب این استخر پیش ساخته است. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ظرفیت آب 11133 لیتر می باشد که قطعا مقدار زیادی خواهد بود و برای پر کردن آب داخل این استخر نیاز به مقدار قابل توجهی آب خواهید داشت که بتوانید به بهترین شکل ممکن فضای داخلی این استخر را پر کنید. البته این ظرفیت آب برای پر شدن 90 درصد حجم داخلی این استخر می باشد زیرا بیشتر از آن شما نمی توانید آب پر کنید زیرا از لبه های این محصول سرازیر خواهد شد.

از نظر وزن هم باید اشاره داشته باشیم که این محصول در بسته بندی عرضه شده دارای وزن 50.4 کیلو گرم خواهد بود که این مقدار وزن قطعا سنگین بوده و به سادگی نمی توانید اقدام به جا به جایی این محصول بزنید. علاوه بر این ها در صورتی که فضای داخلی این استخر را به صورت کامل از آب پر کنید قطعا دیکر نمی توانید تا قبل از خالی کردن آب داخلی این استخر اقدام به حمل و نقل و جا به جایی این محصول نمایید.

امکانات همراه استخر پیش ساخته

در رابطه با امکانات این استخر نیز باید به چند نکته بسیار مهم اشاره داشته باشیم. در ابتدا باید اشاره کنیم که در کنار این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری قرار گرفته است. وجود این پمپ تصفیه باعث شده است که شما به راحتی بتوانید از تمیز بودن و تصفیه آب استخر خیالتان راحت شده و با بهترین حالت ممکن از این استخر پیش ساخته و امکانات آن استفاده نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که به جز این مورد وجود درپوش درکنار این استخر نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود که در مواقعی که قصد عدم استفاده از این استخر را دارید در جهت تمیز ماندن آب استخر می توانید این درپوش را بر روی آن قرار دهید.

علاوه بر این مسئله شاید یکی از مهم ترین امکانات این استخر نیز همان وجود سایبان باشد که قطعا شما در محصولات مشابه دیگر به هیچ عنوان آن را نمی توانید مشاهده کنید و عمدتا باید به صورت جداگانه اقدام به خرید سایبان نمایید. این سایبان نیز به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید با خیالی راحت آن را درهر زمان که دوست داشتید نصب و یا جدا کنید. با در نظر گرفتن این موارد و صحبت ها و با وجود امکانات خوبی که این استخر پیش ساخته ارائه کرده است حال با خیالی راحت می توانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از فروشگاه اینتکس بزنید.

نوعگرد
ظرقیت آب11133 لیتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی - سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...