استخر پیش ساخته فریمی 366×76 با پمپ تصفیه

bestway 56417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 366×76 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته بست وی از سری استیل پرو فریم محصولی بسیار کاربردی و با کیفیت می باشد که به دلیل قطر 366 و عمق 76 سانتی متری مناسب استفاده خانوادگی به همراه کودکان است. همراه این استخر پمپ تصفیه فیلتری 1249 لیتری قرار داده شده که به صورت کامل آب درون استخر را تصفیه می کند. وزن این استخر برابر با 23.2 کیلوگرم بوده و به سادگی می توان آن را حمل کرد. این استخر قابل حمل بوده و جابجایی آن در کمترین زمان ممکن میسر است. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 366×76 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته فریمی 366×76 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته فریمی در قطر 366 سانتی متر محصولی تفریحی برای استفاده در مکان های شخصی و همچنین ورزشی بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. این استخر یکی از کوچکترین سایز های تولید شده در میان استخر های پیش ساخته گرد فریمی محسوب شده که امکان استفاده برای تمامی سنین را فراهم خواهد کرد. استخری که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی بوده و که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان باشد به همین دلیل از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت گرد بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. استخری که دارای یک بدنه اصلی و فریم های نصب شونده بوده که در صورت نبود هر کدام نصب و راه اندازی این استخر غیر ممکن خواهد شد. این استخر از دو دریچه آب برای پر و خالی کردن این استخر بهره مند بوده که از طریق این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به آن وصل کرد. طراحی قسمت داخل استخر نیز به صورت کاشی شکل بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به این محصول خواهد داد. پایه های این استخر به صورت ایستاده نصب شده تا استحکام لازم را به این استخر ببخشد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که از لایه ضخیم PVC برای قسمت داخل بدنه استفاده شده است. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت بسیار خوبی بوده و از مقاومت بسیار مناسبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین ساییدگی های سطحی برخوردار خواهد بود. این بدنه با وجود کیفیت بالای خود از انعطاف بسیار مناسبی برخوردار بوده تا در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن باشد. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن در صورت آسیب دیدن خواهد بود. انجام عملیات تعمیر به وسله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود. 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته گرد بست وی معادل (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان و همچنین آب درمانی سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده به همین دلیل در زمان جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی توسط وسیله های نقلیه مختلف قابل حمل و جا به جایی باشد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا لبه این کالا بوده که عمق مفید آن به 60 تا 65 سانتی متر خواهد رسید. این مقدار عمق می تواند تا مقدار 4673 لیتر آب را در خود جای دهد بنابراین حجم 90 درصدی این کالا را شامل خواهد شد.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی استخر های پیش ساخته نیاز به آموزش دقیق و یا نصب توسط نصاب های شرکت اینتکس خواهد بود. توصیه شرکت اینتکس برای مصرف کنندگان برای نصب این است که راه اندازی اینگونه استخر ها بر عهده نصاب باشد تا استخر مربوطه در کمترین زمان ممکن و با قابلیت اطمینان بالا نصب شود. یکی از مزیت های بسیار خوب نصب استخر ها توسط نصاب شرکت اینتکس شامل شدن گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 4 ساله خواهد بود. راه اندازی استخر های پیش ساخته توسط شرکت اینتکس در تمامی نقاط ایران انجام می شود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی در مدل 3 متری یکی از پر فروش ترین استخر های آماده و قابل حمل برای تفریحات آبی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این استخر بادی از قابلیت نصب در کوتاه ترین زمان بهره مند بوده که امکان استفاده برای تمام سنین را فراهم خواهد کرد. این استخر دارای 1 سال گارانتی و 4 سال خدمات پس از فروش بوده که به تمامی نقاط ایران نیز قابل عرضه خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب4673 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 1249
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...