استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

bestway 56607

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 از سری استخر های پیش ساخته بدنه استیل تقویت شده بوده که از بدنه منعطف برخوردار می باشد ، این جنس را می توان از مقاوم ترین اجناس موجود در بازار دانست که می توان برای تولید استخر های پیش ساخته استفاده کرد . شما می توانید با اطمینان خاطر از این استخر پیش ساخته استفاده کرده و نگران آسیب دیدن آن یا عدم تحمل وزن بالای اب استخر نباشید . این استخر از جدید ترین استخر های پیش ساخته بوده که از ابعادی جدید نیز برخوردار می باشد ، ابعاد استاندارد آن می تواند به شما کمک کند تا به راحتی از آن در استفاده شخصی در منازل و ویلا ها استفاده کنید .

این ابعاد نسبت به دو مدل پیشین بزرگتر بوده به همین دلیل باعث افزایش کاربرد آن نیز شده است. استخری با قابلیت نصب در کمترین زمان ممکن که از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد بود تا اینچنین بتوانید در صورت نیاز از خدمات پس از فروش فروشگاه تهران اینتکس استفاده و بهره مند شوید . این محصول به همراه خود یک نردبان و یک پمپ تصفیه فیلتری داشته باید به شکل مجزا نصب و راه اندازی شوند. در رابطه با پمپ های تصفیه آب و توان آن ها در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید و نسبت به جنس محصول ، ساختار و دوام آن نیز اطلاعات بیشتری را کسب کنید .

راه اندازی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

از نکات مثبت و از مزایا بسیار عالی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 که می توان به آن اشاره کرد ، راه اندازی بسیار ساده این محصول است که دیگر نیاز نیست زمان طولانی را صرف احداث و ساخت آن کنید ، زیرا طراحی این محصولات از قبل انجام شده است و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . نوع طراحی فریمی این استخر به شما می تواند این اجازه را بدهد تا محصول خود را بر روی زمین راه ندازی کنید تا دیگر نیازی نداشته باشید که زمین را گود برداری کنید و استخر را در آن قرار دهید . این ویژگی خوب حتی به شما کمک می کند تا در صورت داشتن فضا در طبقات بالاتر ، استخر پیش ساخته را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . راه اندازی این محصول در صورت حرفه ای بودن و تجربه داشتن کمتر از 1 ساعت به طول خواهد انجامید و در صورت عادی شما نیز می توانید با مشاهده دی وی دی های آموزشی نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 ، استخر خود را در کمتر از 2 ساعت راه اندازی کرده و استفاده کنید .

شما حتی می توانید از نصاب های فروشگاه اینتکس برای نصب بهتر و اصولی تر استخر خود استفاده کنید . برای راه اندازی بهتر است از زیرانداز استفاده کنید و زمین هایی را انتخاب کنید که صاف و بدون شیب باشد . وجود سنگ ریزه و ... نیز می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود ،بنابراین با تمیز کردن و استفاده از زیرانداز یا تاتامی می تواند سلامت استخر را تضمین کند . پس از راه اندازی بایستی پمپ تصفیه آب را که دریچه هایی در بدنه قرار دارد ، متصل کنید . سپس نردبان را نصب کرده و داخل استخر را با آب پر کنید . نیازی به عایق بندی این استخر نمی باشد ، زیرا بدنه آن کاملا عایق است .

قیمت استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

از سایر مزیت های خرید استخر پیش ساخته می توان به قیمت بسیار پایین تر و ارزان تر آن نسبت به ساخت استخر های بتنی در ابعاد یکسان اشاره کرد ، بدین ترتیب می توان گفت قیمت استخر پیش ساخته ارزان و مقرون به صرفه تر بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار پایین تر خریدی بهتر را داشته و استخری ایده آل را برای بازی ها و تفریحات آبی خانگی خود ایجاد کنید . همچنین فروشگاه تهران اینتکس سعی بر این داشته است تا با فروش محصولات پیش ساخته خود به مانند استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 بدون واسطه ، قیمت استخر را ثابت نگه داشته تا بتوانید با قیمت مناسب تری استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 در نظر گرفته است که می توان از این خدمات پس از فروش به نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته در محل و شهر مورد نظر شما ، سرویس دهی به استخر ، جابجایی و حمل ، جمع آوری ، تعمیرات و ... اشاره کرد که می توانید از این خدمات ارزشمند بهره مند شوید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 از مدل استخر های پیش ساخته بسیار زیبا و شیک فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط شرکت بزرگ و بسیار معروف بست وی تولید شده است . این محصول ساخته شده توسط برند آمریکایی بوده که کیفیت تولید آن بسیار بالا بوده و از بهترین اجناس برای ساخت تمامی بخش های آن استفاده شده است . استخر های پیش ساخته دارای ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فردی هستند که این محصولات را اینچنین محبوب و بسیار پر فروش کرده است . شما می توانید با هزینه بسیار کمتر ، استخری پرتابل را برای خود در ویلا و منازل داشته باشید و از آن برای تفریحات آبی برای روزهای گرم و تابستانی پیش رو استفاده کنید .

ابعاد بزرگ و استاندارد این محصول ، می تواند استخری بزرگ و ایده آل را برای شما فراهم کند . در قسمت توضیحات ، به بسیاری از ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 اشارتی شد که سبب انتخاب بهتر شما خواهد بود ، اما در بخش های بعدی با نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را با اغلب ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا کرده و راهنمای خرید استخر پیش ساخته بست وی خواهیم بود . تا بتوانیم بیشتر سوالات احتمالی شما را پاسخ داده و راهنمای خوبی برای شما باشیم تا بتوانید مناسب ترین استخر را برای خود ایجاد کرده و از آن استفاده کنید .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

تنوع در استخر های پیش ساخته بسیار زیاد بوده و شرکت های مطرح و برجسته ای اقدام به تولید استخر های پیش ساخته در ابعاد متنوع و ساختار گرد ، مستطیلی ، مربعی و ... تولید کرده است که برخی از آن ها ویژگی های منحصر به فردی را داشته و ممکن است از اجناس متفاوتی نیز تولید شده باشد ، به همین دلیل نیز بهتر است در خرید استخر پیش ساخته به مواردی همچون نوع طراحی و ساختار محصول و همچنین جنس آن و لوازم جانبی همراه توجه داشته باشید . برای ساخت استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 از طراحی فریمی استفاده شده است . استفاده از فریم در این استخر ها سبب شده است تا استحکام بالایی را از استخر پیش ساخته انتظار داشته باشیم . در میان تنوع بسیار بالای محصولات پیش ساخته نیز ، مدل های فریمی مقاوم ترین نوع هستند که اغلب نیز دارای سایز بزرگ می باشند . این استخر به دلیل طراحی خاص خود قابل استفاده و راه اندازی بر روی زمین بوده و در صورت نیاز حتی می توانید آن را در داخل زمین نیز راه اندازی کنید . برای ورود و خروج به آن نیز نردبانی در نظر گرفته شده است که از آن طریق می توانید وارد استخر شوید .

در بدنه استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 دریچه هایی نیز به منظور نصب پمپ تصفیه آب و تخلیه آب موجود ، وجود دارد که از آن نیز می توانید برای اتصالات انواع پمپ ها و هیتر ها و ... استفاده کنید . بخش داخلی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 طرح دار بوده و شبیه به دیواره ها و کف سرامیکی می باشد که در ساخت استخر های بتنی و زیبا سازی آن استفاده می شود .

جنس استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488

جنس استخر پیش ساخته می تواند در کنار طراحی مهم ترین عوامل موثر در کیفیت و دوام این محصولات باشد ، برای ساخت استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 برخلاف بسیاری از استخر های پیش ساخته دیگر از بدنه تماما استیل استفاده شده است که این محصول را بسیار مقاوم تر ساخته است . لازم به ذکر است که استیل استفاده شده در تولید استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 تقویت شده می باشد که در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم است .

زیرا کاملا ضد زنگ بوده و به مانند آهن اکسایشی نخواهد داشت . رنگ آن نیز ثابت بوده و در طی سال ها می تواند به خوبی وزن بالای آب را تحمل کند . بنابراین اگر به دنبال کیفیت بالا بوده و دوست دارید استخری زیبا و در عین حال با کیفیت و با دوام هستید ، استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 488 گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود .

نوعگرد
ظرفيت آب19074 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه ها------
جنس بدنهاستیل تقویت شده
پمپ تصفيه
نوع پمپ5678 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...