استخر پیش ساخته گرد فریمی

intex 28234

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی

استخر پيش ساخته گرد فریمی محصولی کابردی می باشد که با قیمت فوق العاده مناسبی که دارد می تواند نیاز های بسیاری از خانواده ها را پاسخگو باشد. قطر این محصول 457 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 107 سانتی متر بوده که باعث می شود در حیاط منازل، ویلا ها و یا حتی درون منازل نیز بتوان از آن به خوبی استفاده کرد. استخر پیش ساخته گرد فریمی، از محصولات جدید اینتکس بوده که دارای پایه های آلومینیومی و بدنه برزنتی آبی رنگ می باشد .

این استخر پیش ساخته به سادگی می تواند جایگزین استخر های سنتی و بتنی قدیمی شود که در محل مورد نظر شما با ایجاد بستر های مناسب که زمان بسیاری به طول می انجامد و هزینه فوق العاده زیادی را نیز به همرا دارد. نصب این استخر در حدود 30 دقیقه به طول می انجامد و پس از پر شدن از آب به سادگی قابل استفاده است. همراه این کالا لوازم جانبی متنوعی همچون زیر انداز، درپوش، پمپ تصفیه و نردبان نیز به خریدار اهدا می شود.

استحکام استخر پیش ساخته گرد فریمی

با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته بیشتر بر روی زمین استفاده می شود و بدنه آن از پارچه می باشد ، برخی از مشتریان نگران استحکام استخر های پیش ساخته هستند ، اما محبوبیت برند اینتکس به دلیل تولیدات با کیفیت و ساخت استخر های با دوام می باشد ، از سوی دیگر شرکت تولیدی اینتکس و همچنین فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی اینتکس در ایران است این محصول را با ضمانت 5 ساله به فروش می رساند که این ضمانت می تواند تضمین کننده استحکام و دوام بسیار عالی استخر باشد .

این استخر پایه های فلزی بسیار محکم و با دوامی دارد که قادر به تحمل وزن بیش از 12614لیتر آب را در داخل خود دارد . هر دو بخش بدنه و پایه ها ضد آب است . شما می توانید در بخش نقد و بررسی و قسمت جنس بدنه و پایه ها به ویژگی های آن و استحکام خوب این استخر پی ببرید .

آیا می توان از استخر پیش ساخته در صنعت کشاورزی استفاده کرد ؟

ویژگی های بسیار خوب این استخر پیش ساخته ، ابعاد و ظرفیت آن ، سبب شده است که بسیاری از شاغلین در صنایع کشاورزی بتوانند با استفاده از این استخر ها برای آبیاری مزارع و باغ ها استفاده کنند . این استخرها می توانند مخازنی ایده آل برای ذخیره آب می باشند که می توانید با پر کردن آن ، با مدیریت بهتر ، مزارع را آبیاری کنید .

همچنین این استخر ها به دلیل قابلیت جابجایی و همچنین داشتن لوازم کامل سبب شده است که بتوانید از آن ها برای پرورش انواع ماهی ها و میگو استفاده نمایید . داشتن پمپ تصفیه آب در کنار استخر به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید آب را نیز مرتبا تصفیه کنید . قابلیت نصب گرمکن های اب استخر برای این مدل نیز وجود دارد ، که با استفاده از آن ها می توانید دمای آب را متعادل سازید .

آب درمانی و شنا با استخر پیش ساخته

داشتن ویژگی های بسیار عالی و استفاده بی دردسر از این استخر پیش ساخته سبب شده است تا بسیاری از افراد از این استخر ها برای مصارف خانگی و استفاده شخصی استفاده کنند . این استخر ها را می توانید برای تفریحات آبی و همچنین آب درمانی استفاده کنید . راه رفتن در داخل آب می تواند جنبه ورزشی و همچنین ترمیم عضلات و البته تسکین درد های عضلانی و مفصلی باشد .

لذا با تهیه این محصولات می توانید بستر های آبی ایده آلی را در خانه برای خود داشته باشید .با توجه به عمق 107 متری که این استخر پیش ساخته دارد شما می توانید در داخل آن نیز شنا کنید . رده سنی خاصی برای شنا در این استخر وجود نداشته و حتی بزرگسالان نیز می توانند در داخل آن شنا کنند . البته توصیه می شود که این استخر برای پشتک زدن و یا شیرجه مناسب نیست .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته محصولاتی هستند که فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای آن ارائه کرده است تا خریداران این محصولات بتوانند در صورت نیاز از این خدمات ارائه شده نهایت استفاده را برده و بتوانند با خیالی راحت اقدام به خرید استخر پیش ساخته خود کنند . از سری خدمات ارائه شده فروشگاه می توان به ارسال و نصب در محل استخر پیش ساخته ، جابجایی و جمع آوری اصولی استخر ، نصب و راه اندازی انواع پمپ های تصفیه آب ، تعمیرات استخر و پمپ تصفیه آب اشاره کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خدمات ارائه شده می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

تعمیرات استخر پیش ساخته

مدل های پیش ساخته به خصوص استخر های پیش ساخته فریمی دارای استحکام و دوام بالایی هستند ، اما به دلیل اینکه بدنه این محصولات در خارج از زمین قرار گرفته است ، ممکن است عوامل انسانی سبب آسیب دیدن آن ها شود . برخورد اجسام تیز و یا ساییده شدن استخر می تواند به محصول آسیب وارد کند ، به همین دلیل نیاز است تا به خوبی از محصولات نگهداری کنید .

توجه داشته باشید که سرما یا گرما ، رطوبت ، نور آفتاب و ... آسیبی را به استخر وارد نمی کند . در صورت آسیب دیدن بدنه شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص استخر پیش ساخته ، آسیب دیدگی ها را تعمیر کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی

استخر پیش ساخته گرد فریمی از نمونه استخر های پیش ساخته با امکانات کامل است که شرکت اینتکس آن را برای انواع مصارف شخصی و یا صنعتی طراحی کرده است که به دلیل نوع طراحی بسیار خوب و همچنین استفاده بی دردسر و راحت از آن سبب شده است تا بیشتر از این استخر پیش ساخته برای مصارف شخصی و خانگی استفاده شود . ابعاد بزرگ این استخر پیش ساخته به شما اجازه خواهد داد تا در آن شنا کرده و به تفریحات آبی در کنار دوستان و خانواده بپردازید .

تنوع ابعادی در این محصولات بسیار بالا بوده که می توانید به دلخواه استخر پیش ساخته مورد نظر خود را انتخاب کنید . اما همانطور که در جدول مشخصات آورده شده است این محصول قطر 457 سانتی متری با عمق 107 سانتی متری ساخته شده است . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم کخ با نقد و بررسی کامل محصول شما را در خرید استخر پیش ساخته گرد فریمی راهنمایی کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید .

نحوه تولید و ویژگی های استخر پیش ساخته

شرکت اینتکس برای تولید استخر پیش ساخته خود از بدنه و پایه استفاده کرده است که پایه های این استخر پیش ساخته در واقع همان فریم محصول می باشد . طراحی فریمی سبب شده است تا دوام این محصولات افزایش چشمگیری داشته باشد . در میان تنوع بسیار بالای استخر های پیش ساخته نیز ، نمونه های فریمی بسیار مقاوم تر از مدل های دیگر مانند استخر ایزی ست می باشد .

از ویژگی های بسیار خوب این استخر می توان به قابلیت راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد . زیرا پایه های این استخر و طراحی فریمی آن به شما این اجازه را خواهد داد تا استخر را بدون نیاز به حفاری بر روی زمین راه اندازی کنید . بدنه این محصول نیز کاملا عایق بوده و نیازی به هیچ نوع عایق بندی نخواهد داشت . 

لوازم و تجهیزات جانبی استخر پیش ساخته

اینتکس همانطور که در ابتدای متن مشخص است ، این استخر پیش ساخته را با امکانات و لوازم جانبی کامل طراحی کرده است تا بتوانید بدون نیاز به هیچ تجهیزات دیگری استخر را راه اندازی و استفاده کنید . از مهم ترین لوازمی که در کنار این محصول قرار دارد می توان به پمپ تصفیه آب آن اشاره کرد که از نوع فیلتری بوده و قادر است با استفاده از فیلتر های کاغذی خود ، کثیفی های آب را جذب خود کرده و آب تمیز و زلال را به استخر بازگرداند .

از سوی دیگر اینتکس برای استفاده راحت از استخر در صورت راه اندازی آن به صورت روکار می توان به نردبان مقاوم آن اشاره کرد . زیراندازی نیز در کنار استخر قرار دارد که قبل از راه اندازی آن را بر روی زمین پهن کرده و استخر را بر روی آن قرار دهید . درپوش نیز مانع از ورود گرد و خاک و ... به داخل آب خواهد شد ، به خصوص زمانی که از استخر استفاده نمی کنید .

جنس رویه و بدنه استخر پیش ساخته و خصوصیات آن

اینتکس از محبوب ترین تولید کنندگام استخر های پیش ساخته در جهان است که دلیل آن نیز کیفیت بالا و دوام بسیار خوب محصولات این برند است . و اما دوام یک استخر به جنس آن و نوع طراحی محصول مرتبط است که اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از بهترین اجناس ، استخر پیش ساخته خود را تولید کند . برای ساخت این استخر پیش ساخته از برزنت و آلومینیوم استفاده شده است . از برزنت برای ساخت بدنه استخر استفاده شده است زیرا این پارچه کاملا ضد آب و عایق در برابر رطوبت است که در کنار آن دوام بسیار بالایی داشته و می تواند به بهترین شکل در برابر فشار و وزن آب مقاوم باشد .

برزنت طول عمر بالایی دارد و عوامل محیطی همچون سرما یا گرما ، رطوبت و نور آفتاب نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . فریم این استخر پیش ساخته نیز از آلومینیوم می باشد که اینتکس به دلیل سبک بودن فلز آلومینیوم از آن برای ساخت محصول استفاده کرده است . آلومینیوم در برابر زنگ زدگی نیز بسیار بهتر از آهن است و رنگ ثابتی دارد .

نوعگرد
ظرفيت آب12614 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان 30 دقیقه
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، جاروي اسکيمر، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...