بین بگ چرمی راحتی

bestway 43875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی راحتی

بین بگ چرمی راحتی بست وی محصولی جدید و با کیفیت می باشد که یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت بست وی می باشد . جنس یدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا بوده و به همین منظور از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آُسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قیمت رویی محصول را جدا کرده و تمیز نمایید و همچنین می توانید مواد داخلی بین بگ را به راحتی کم یا زیاد کرده و مبل را به فرم دلخواه خود در بیاورید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید و همچنین برای خرید بین بگ چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ چرمی راحتی

بین بگ چرمی راحتی از نمونه بین بگ های اورجینال خارجی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است ، این برند با توجه به سابقه درخشانی که دارد یکی از پر فروش ترین برند های تولیدی بین بگ می باشد که فروشگاه تهران اینتکس نیز مدل های متنوعی از محصول را در دسته بندی مربوطه موجود کرده است تا هموطنان گرامی بتوانند با خرید بین بگ خود علاوه بر داشتن نشیمنگاه هایی زیبا و شیک ، بستر های بسیار نرم و انعطاف پذیری را داشته باشند . بین بگ فوق به دلیل نوع طراحی خوبی که دارد در دسته بین بگ های طبی قرار گرفته است . در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد .

نوع طراحی و ساخت بین بگ چرمی راحتی

بین بگ چرمی راحتی با توجه به طراحی خاص و استفاده از مواد اسفنجی و انعطاف پذیر خود بسیار نرم و راحت است به گونه ای که حتی با نشستن و یا با دست می توانید به آن فرم بدهید . شما می توانید ساعت ها بدون اینکه فشاری به اندام ها وارد شود بر روی این بین بگ نشسته و به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و صحبت کردن با دوستان و مهمانان بپردازید . این بین بگ طراحی طبی دارد ، زیرا نشیمنگاه پهن و گود آن به همراه پشتی مرتفع سبب شده است تا به خوبی تمامی اندام های کمر و نشیمن پوشش داده شده و فشاری به آن ها وارد نشود .

بین بگ چرمی فوق به رنگ مشکی است که می توانید از آن حتی برای دیزاین خانه و مغازه خود استفاده کنید ، به خصوص اگر تم محیط سیاه و سفید باشد . موارد استفاده از بین بگ فوق علاوه بر خانه و ویلا مناسب برای استفاده از دفتر کار ، مغازه ها و بوتیک ها ، نمایشگاه ها و همچنین آتلیه های عکاسی و ... استفاده کرده و بهره مند شوید . این بین بگ حتی برای استفاده کوتاه مدتی نیز مناسب است ، جابجایی و حمل آسان آن به شما این اجازه را خواهد دا تا در هر نقطه از خانه بتوانید از بین بگ استفاده کنید .

برای تولید بین بگ چرمی از پوسته به همراه آستری استفاده شده است که در درون آن ها ، محتوای شنی خرد ریخته شده است ، این محتوا به دلیل نوع طراحی ریزدانه ای خود تحرک بسیار عالی را در آستری داشته و همین موضوع نیز سبب شده است تا بتوانید به مبل خود تغییر شکل دهید . شما می توانید پوسته به دلیل استفاده از آستری بدون متلاشی شدن محتوای شنی جدا کنید . آستری تاثیر زیادی بر دوام و کیفیت بین بگ در برابر وزن بالا دارد .

جنس بین بگ چرمی راحتی

بهتر است در خرید بین بگ چرمی خود به جنس و کیفیت محصول توجه داشته باشید ، البته انتخاب بین بگ کاملا سلیقه ای می باشد ، اما نحوه نگهداری و مراقبت در مبل های شنی به واسطه جنسی که این محصولات دارند ، ممکن است متفاوت باشد . همانطور که از نام این محصول مشخص است برای ساخت بین بگ از پوسته چرمی استفاده شده است که این پوسته چرمی از نوع چرم مصنوعی می باشد .

چرم های مصنوعی به سبب اینکه دوام بسیار خوبی دارند و همچنین رنگبندی های آن متنوع است بیشتر در ساخت بین بگ ها و همچنین پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد . جنس محتوای شنی استفاده شده برای بین بگ چرمی راحتی نیز از یونولیت می باشد که به صورت خرد شده در داخل آستری ریخته شده است . وجود یونولیت برای پر کردن بین بگ سبب شده است تا این محصول تنها 5 کیلوگرم باشد و جابجایی ساده تری داشته باشد .

نگهداری از پوسته چرمی و بین بگ

بین بگ های چرمی به دلیل جنسی که دارند بیشتر برای استفاده در درون خانه مناسب می باشند ، بنابراین بهتر است در هوای آزاد استفاده نکنید زیرا نور آفتاب و همچنین رطوبت می تواند عمر این جنس را کاهش دهد . پریدن بر روی بین بگ و پرت کردن آن به اطراف می تواند سبب آسیب دیدن بین بگ مخصوصا از دوخت شود .

در صورتی که بین بگ خیس شد بهتر است آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود . برای پاک کردن لکه ها و گرد و غبار می توانید از دستمال تمیز و یا دستمال تمیز نمناک استفاده کنید . شستشو این جنس خیلی توصیه نمی شود اما می توانید هر چند وقت یکبار آن را نیز بشویید 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...