بین بگ pear ارتفاع بلند

binbag 17367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
1,750,000
12%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ pear ارتفاع بلند

بین بگ گلابی با ارتفاع بلند محصولی جدید و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد که دارای بدنه ای ضد حریق با رویه ای آبگریز می باشد که می توانید در شرایط جوی مختلف از آن استفاده کنید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . مواد پلی استایرن استفاده شده در داخل این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و به هیچ عنوان افت نخواهند کرد . این محصولات دارای 2 سال ضمانت می باشند و در صورت بروز مشکل کالا برای شما تعویض خواهد شد . وزن مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید بین بگ گلابی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگییرید . 

نقد و بررسی بین بگ pear ارتفاع بلند

بین بگ pear ارتفاع بلند از سری بین بگ های طراحی شده بزرگسال می باشد که با طراحی بسیار عالی و راحتی خود می تواند نشیمنگاه بسیار خوبی برای استراحت کردن و نشستن شما برای ساعات طولانی باشد . این محصول با طراحی منحصر به فرد خود قادر به تحمل وزن بالا بوده و همچنین وزن سبک آن سبب شده است تا این محصولات پرتابل و قابل حمل می باشد . لذا به راحتی می توانید مبل بین بگ خود را در هر جای خانه استفاده کرده و آن را جابجا کنید . فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با بررسی بیشتر بین بگ pear ارتفاع بلند شمارا با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا کند .

تولیدی بین بگ

تولیدی هایی در سراسر دنیا و همچنین در ایران اقدام به ساخت و فروش بین بگ های طبی و راحتی می کنند که می توانید متنوع ترین آن ها را در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است که می توانید تمامی برند های خارجی و ایرانی را با طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده کرده و آن ها را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . همچنین اینتکس محصولات خود را به مانند بین بگ pear ارتفاع بلند با ضمانت 1 ساله برای فروش گذاشته است .

طراحی و دوام بین بگ pear ارتفاع بلند

مبل بین بگ فوق دارای طراحی مخروطی یا گلابی شکل است که این طراحی سبب داشتن ارتفاع بلند تکیه گاه در مبل شده است ، تا اینچنین افراد بتوانند به راحتی تکیه داده و استراحت کنند . داشتن یک پشتی و تکیه گاه مرتفع در مبل ها از مزیت های آن ها به حساب آمده و می تواند از وارد شدن فشار به ستون فقرات و کمر جلوگیری کند . بین بگ pear ارتفاع بلند از طراحی سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی ساخته شده است که یکی از برترین نوع طراحی در مبل های شنی و بین بگ ها می باشد .

این طراحی سبب شده است تا آستری به خوبی دوام پوسته را افزایش داده و همچنین اجازه خارج کردن پوسته جهت شستشو و تعمیرات آن را فراهم کرده است . در قسمت زیرین بین بگ زیپی به منظور جدا کردن رویه و همچنین دسترسی به لایه های داخلی قرار گرفته است . این مبل با توجه به محتوای شنی خود بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می توانید به راحتی به آن فرم دهید . حتی با نشستن مبل می تواند فرم بدن را به خود گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند .

جنس بین بگ pear ارتفاع بلند

برای ساخت بدنه بین بگ pear ارتفاع بلند از پارچه ترک نانو استفاده شده است که یکی از مرغوب ترین پارچه ها برای ساخت مبل های شنی و بین بگ های خارجی به شمار می رود . این جنس به واسطه برخورداری از تکنولوژی نانو کاملا ضد آب و ضد حریق می باشد که در صورت ریختن آب بر روی آن می توانید آبگریزی آن را مشاهده کنید . همچنین در صورت آتش گرفتن و برخورد حرارت بالا به این مبل شنی شاهد آتش گرفتن آن نخواهیم بود ، بلکه این پارچه تنها چروک خواهد شد .

این ویژگی خوب به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید از مبل بین بگ فوق در استخر ها و مناطق شرجی استفاده کنید . و اما جنس آستری این مبل نیز از پارچه ضخیم مخملی می باشد که دوام بسیار بالای آن سبب استحکام خوب مبل بین بگ شده است . داخل این مبل نیز از یونولیت های خرد شده و دانه های ریز و درشت آن پر شده است که به همین منظور نیز به این محتوا محتوای شنی گفته می شود . یونولیت وزن زیادی نداشته و همین موضوع نیز سبب کاهش وزن مبل شده است .

نگهداری و شستشو بین بگ

بین بگ ها نیز به مانند سایر مبل ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند و ممکن است کثیف شده و یا آسیب ببینند . بنابراین بهتر است که به توصیه های گفته شده توجه داشته باشید . این مبل شنی همانطور که گفته شد ضد آب است ، اما بهتر است در صورت خیس شدن آن در کنار استخر ها ، سعی کنید که آن را خشک کنید زیرا در صورت تمیز نکردن آن لکه هایی بر روی بدنه ایجاد خواهد شد .

توجه داشته باشید که این مبل شنی قابلیت شستشو داشته و می توانید رویه را خارج کرده و به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی آن را بشویید . نکته بعدی این است که این مبل قابلیت تعمیر داشته و حتی می توانید لایه های آن را در صورت نیاز تعویض کنید .

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 140 سانتی متر
وزن 6 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...