تشک بادی دو نفره کامفورت خارجی

LYY-46

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کامفورت

تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی از تشک های بسیار زیبا و خوشرنگ موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که علاوه بر ظاهری زیبا و شیک ، بسیار نرم و راحت بوده و می تواند بستری ایده آل برای خواب ها به خصوص خواب های شبانه باشد . تشک های بادی کم حجم بوده و فضای بسیار کمی را در هنگام بسته بندی اشغال می کنند ، بنابراین بسیار مناسب برای استفاده هستند و حتی می توانید از این مزیت بهره برده و از تشک بادی در مسافرت ها نیز استفاده کنید تا در صورت ساکن شدن در ویلا یا هتل ها نیز از داشتن یک تشک بادی نرم و راحت نهایت استفاده را ببرید . شما حتی می توانید از تشک های بادی در سفر ها و در طبیعت نیز استفاده کنید و آن را در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید .

نصب و راه اندازی تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی بسیار ساده بوده و در کمترین زمان می توانید این کار را انجام دهید . بنابراین شما می توانید به دفعات زیاد ، تشک بادی را راه اندازی کرده و یا آن را جمع آوری کنید . تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی محصولی یکبار مصرف نبوده و در صورت مراقبت و استفاده صحیح می توانید سال ها از آن استفاده نمایید . توجه داشته باشید که حتی تشک بادی را در صورت آسیب دیدن می توانید تعمیر کنید که یکی از بزرگترین مزیت های این محصولات به شمار می رود . البته در ادامه و در بخش نقد و بررسی بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی آشنا خواهید شد .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

برای راه اندازی تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی دریچه بادی بر روی بدنه قرار دارد که از آن طریق می توانید این محصول بادی را راه اندازی کنید ، زیرا در حالت باد شده بایستی از آن استفاده نمایید . این دریچه سایز بزرگی داشته به همین دلیل نیز تخلیه باد نیز از آن بسیار ساده است ، شما می توانید حتی با استفاده از پمپ باد با سرعت بیشتری محصول بادی خود را راه اندازی کنید . با این وجود شما می توانید به دفعات زیاد تشک بادی خود را راه اندازی کرده و پس از استفاده آن را جمع کنید تا فضایی نیز اشغال نشود . شما می توانید حتی از تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی در مسافرت ها استفاده کنید .

مناسب ترین پمپ برای تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

پمپ های باد بسیاری برای راه اندازی محصولات بادی طراحی شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و قدرت متفاوتی نیز دارند ، در این بخش نیز به چند تا از پر فروش ترین و مناسب ترین پمپ های باد برای راه اندازی تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی اشاره خواهیم کرد . پمپ های باد برقی از قوی ترین نوع پمپ ها هستند که به واسطه برق روشن شده و می تواند با سرعت بیشتری پمپاژ باد را انجام دهند . البته کارایی این نوع از پمپ ها تا زمانی است که در خانه بخواهید از آن استفاده کنید .

و اما پمپ های باد پدالی و یا دستی نیز از دیگر پمپ های باد غیر برقی هستند که به کمک دست یا پدال زدن روند پمپاژ باد را انجام می دهند که بدون نیاز به برق بوده و حتی می توانید در محیط های بیرون نیز از آن استفاده کنید ، با استفاده از این پمپ ها شما می توانید از تشک بادی خود در سفر ها نیز به راحتی استفاده کنید . قیمت مدل های پدالی و دستی از مدل های برقی ارزان تر است . البته دو مدل دیگر یعنی پمپ باد فندکی و شارژی نیز وجود دارد که می توانید تمامی مدل های گفته شده را در دسته بندی مربوطه در فروشگاه اینتکس مشاهده و خریداری کنید . 

توصیه های مهم در نگهداری از تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

با توجه به اینکه تشک فوق ساختار بادی دارد ، بهتر است که به خوبی از آن ها مراقبت و استفاده شود و تا جایی که ممکن است آن ها را از خطر آسیب دیدگی دور کنید . این تشک برای استفاده دو نفره طراحی شده است و می تواند وزن های بالا را تا 273 کیلوگرم تحمل کند ، بنابراین وزن های بیشتر می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی شود .

میزان باد بسیار زیاد نیز می تواند بدنه را تحت فشار قرار بدهد . استفاده از تشک بادی بر روی موکت یا فرش و یا سرامیک تمیز و عاری از سنگ ریزه توصیه می شود ، اما اگر قصد استفاده از تشک در خارج از خانه و یا زمین های سنگی ، ماسه ای و ... دارید ، توصیه می شود که از زیرانداز استفاده نمایید تا آسیبی به تشک وارد نشود .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی از شکیل ترین تشک های بادی طراحی شده موجود در بازار و البته فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید . تشک های بادی از محصولات بسیار محبوب و پر طرفداری هستند که به واسطه طراحی خوب و ایده آلی که دارند می توانند تشک های نرم و راحتی برای تمامی سنین باشند ، لذا مدل های مختلفی نیز از این محصولات توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده است که می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را خریداری کنید . هر یک از تشک های بادی ممکن است ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود را داشته باشد که در این بخش با این ویژگی ها و خصوصیات آشنا خواهید شد و اطلاعات کافی را برای خرید تشک بادی دو نفره کسب خواهید کرد .

راهنمای خرید تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

در این بخش قصد داریم تا راهنمای خرید تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی شما باشیم . لازم به ذکر است که انتخاب تشک های بادی کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید به دلخواه خود رنگ و طراحی تشک بادی را از نظر ظاهری انتخاب و آن را خریداری کنید . اما نکته قابل توجه در هنگام خرید تشک بادی ، ابعاد محصول و تحمل وزن آن است . تشک های بادی در دو نوع یک نفره و دو نفره طراحی شده اند که تفاوت آن ها در ابعادشان می باشد ، بنابراین شما بایستی با مراجعه به دسته بندی مربوطه تشک را انتخاب کنید . البته در نام تشک بادی فوق ذکر شده است که برای استفاده دو نفر طراحی شده است .

همچنین این تشک قادر است تا وزن های بالا را تا 273 کیلوگرم تحمل کند که تحمل وزن بسیار بالایی بوده و به خوبی می تواند وزن دو فرد بالغ را تحمل کند . لازم به ذکر است که برخی خریداران نگران تحمل وزن تشک های بادی هستند که با توجه به طراحی متفاوت و همچنین جنس عالی که برای تولید این محصولات استفاده شده است ، می بینیم که این محصولات تحمل وزن بسیار خوبی داشته و کاملا با دوام هستند ، بنابراین جای نگرانی نبوده و با خیال راحت می توانید تشک بادی مد نظر خود را خریداری کنید .

طراحی و تولید تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

طراحی و تولید تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی آنطور که در ظاهر آن مشخص است ، نبوده و با توجه به طراحی خاص و مهندسی شده تولید گردیده است تا در عین حال مقاوم و البته نرم و طبی باشد . بخش های داخلی تشک بادی از لایه های میانی تشکیل شده است که تشک را از حالتی طبی خارج کرده است ، بدین ترتیب تشک خاصیتی بادکنکی نخواهد داشت و به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد و خاصیتی فنری را از خود نشان بدهد . همچنین این تشک دارای طراحی کامفورت است که در نام محصول نیز به آن اشاره کرده ایم .

رویه کامفورت یا مواج در واقع طراحی برجسته سطح تشک می باشد که به واسطه آن انعطاف پذیری سطح تشک افزایش داشته و می تواند خاصیتی طبی را ایجاد کرده و با فرم گیری بهتر ، از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کرده و با فرم گیری عالی ، سطح ایده آلی را برای استراحت کردن به خصوص در خواب های شبانه شما ایجاد کند . لازم به ذکر است که نرمی و انعطاف پذیری تشک خیلی زیاد و آزار دهنده نبوده و ثبات خوبی را داشته و لرزشی نیز نخواهد داشت .

جنس تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی

از نقاط قوت تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی می توان به جنس استفاده شده برای تولید محصول اشاره کرد ، این تشک از رویه و بدنه تماما pvc تولید شده است که این جنس را میتوان مرغوب ترین جنس برای تولید محصولات بادی به خصوص تخت ها و تشک های بادی دانست که بزرگترین تولید کنندگان و برترین آن ها نیز از پی وی سی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند . پی وی سی ها ضد حساسیت و ضد آب هستند و طول عمر بالایی نیز دارند و به خوبی می توانند در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم بوده و با انعطاف پذیری عالی خود در برابر وزن های بالا مقاوم باشند .

  • تشک بادی دو نفره کامفورت صورتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • بدنه ای با الیاف شمعی
  • مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: LYY-46

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...