تشک بادی دو نفره Aerobed

2000009833 Aerobed

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره Aerobed

تشک بادی دو نفره Aerobed محصولی جدید و فوق العاده می باشد که از طراحی بسیار زیبا و معقولی بهره مند است، این کالا دارای رویه کاملا مخملی و ضد تعریق می باشد که می تواند برای استفاده های طولانی مدت یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های موجود در بازار باشد. قسمت بالایی آن دارای دریچه تخلیه دابل لاک می باشد که می تواند در برابر فشار هوا مقاومت کرده و راه اندازی و نصب آن را ساده تر نماید. ابعاد این تشک بادی نیز کاملا مناسب می باشد و در صورت استفاده دو نفره به صورت همزمان فضای خوبی در اختیار دو نفر می گذارد. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره Aerobed

Aerobed از آن دسته کمپانی هایی می باشد که تا کنون تنها و تنها به صورت تخصصی به تولید لوازم و ابزار های استراحت پرداخته است و تشک های بادی نیز از دسته محصولات این شرکت موفق می باشد، این تشک بادی کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده های طولانی مدت نیز یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار می باشد، علاوه بر این با توجه به طراحی ارگونومیکی که دارد نیاز به حمل بالشت جداگانه برای آن وجود ندارد و برآمدگی قسمت بالایی آن نقش یک بالش کامل را برایتان ایفا خواهد کرد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این تشک بادی دو نفره از شرکت آئرو بد به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

آنچه بیش از همه در اطراف ما جلب توجه می گند ظاهر اشیاء است، هر کدام از ابزار هایی که طی روز با آنها سر و کار داریم ظاهر مخصوص به خود را دارند و در صورت زیبایی بیشتر نیز می توانند کارایی بیشتری برای اشخاص داشته باشند، آئرو بد نیز با دانستن و ملاک قرار دادن این موضوع یک تشک بادی زیبا تولید کرده است که می تواند بازار رقابتی بسیار خوبی برای رقیبان ایجاد کند. این تشک بادی از بدنه تمام کرم رنگ ساخته شده است که قسمت های کناری و زیرین آن براق و رویه آن نیز جیر می باشد. بخش بالایی رویه از برآمدگی کوچک و استانداردی برخوردار است که آن را برای استفاده به عنوان بالشت سرخود مناسب می کند. بدنه اصلی نیز با داشتن حفره های مختلف از نوع مواج به حساب می آیند و در طولانی مدت کاملا ضد تعریق هستند. 

ابعاد و وزن

آنچه آئرو بد در این تشک بادی تدارک دیده است محصولی کاملا استاندارد با ابعاد مناسب برای دو نفره است، اغلب تشک های بادی در این دسته با همین سایز تولید می شوند و این نشان دهده راحتی استفاده آن برای دو نفره به صورت همزمان است، در حقیقت نیز تشک بادی دو نفره آئرو بد فضای کافی و مورد نیاز را دارا بوده و می تواند برای زمان های بیش از 8 ساعت نیز بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد. طول آن برابر با 198 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 152 سانتی متر می باشد، با توجه به اینکه تشک های بادی تقریبا نیمی از ارتفاع تخت خواب های بادی را دارند، این تشک بادی نیز از این قائده مستثنی نبوده و حدود 25 سانتی متر ارتفاع دارد که آن را برای استفاده در چادر مسافرتی نیز مناسب می سازد. در کنار ابعاد، وزن نیز اهمیت بالایی برخوردار است چراکه حمل آن را ساده تر می کند. این تشک کمی از محصولات اینتکس به دلیل ضخامت و کیفیت بیشتری سنگین تر است اما در حالت کلی وزن کاملا معقولی داشته و می توان آن را درون کوله پشتی قرار داده و حمل کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

با توجه به عدم آشنایی اغلب مردم در مورد تشک های بادی، نگرانی هایی در مورد کیفیت محصولات ایجاد شده است و عده ای به این صورت تصور می کنند که تشک های بادی محصولاتی نا کارآمد و با طول عمر بسیار پایین هستند که حتی قابلیت استفاده ندارند، در حقیقت تشک ها و تمامی محصولات بادی در رده و کیفیت های مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آنها بدنه مختص به خود را دارد، برخی از لایه های فوق العاده ضخیمی بهره می برند که حتی در برخورد با شن نیز صدمه ای نمیبینند اما برخی را می بایست در محیط های کاملا پاکیزه و عاری از هر گونه شئ تیزی نگهداری نمود. این تشک بادی دو نفره در رده میانی قرار دارد، بدنه آن برای استفاده در محیط های با سنگریزه و یا اشیائ تیز مناسب نبوده اما مقاومت بسیار خوب و قابل قبولی دارد، علاوه بر این در صورت صدمه دیدن بدنه آن، می توان تشک را به صورت کامل توسط بسته تعمیرات همانند روز اول ترمیم کرده و استفاده نمود.

روش نصب

برای راه اندازی تشک های بادی در ابتدا می بایست آنها را بر روی زمین پهن کرده و محیط قرار گیری آنها را نیز تا حد ممکن تمیز کنید، در ادامه با استفاده از پمپ باد برقی و یا دستی از والف بزرگ آن تشک را باد کنید، در ادامه می توانید برای سفت تر کردن سطح آن با اطمینان از بسته بودن والف بزرگ، والف داخلی آن که ابعادی به مراتب کوچک تر داشته را باز کرده و توسط آن تشک را باد کنید، والف دوم از خروج هوا جلوگیری کرده و امکان سفت تر کردن آن را در کنار راه اندازی ساده تر میسر می کند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...