تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی

bestway 43540

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی از تولیدات جدید و پر فروش برند بست وی و البته فروشگاه اینترنتی اینتکس است که می توان گفت یکی از جالب ترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آب است که دارای لبه های بادی به همراه بالش و تکیه گاه سرخود است که می تواند برای استفاده راحت تر بسیار عالی باشد . این تشک بادی روی آب به بهترین شکل می تواند روی آب شناور بماند و با توجه به حاشیه بادی که دارد ، می تواند از ورود آب به داخل تشک بادی جلوگیری کند . از سوی دیگر بست وی برای راحتی بیشتر یک بالش بادی سرخود برای بدنه تشک بادی در نظر گرفته است که می توانید در تصویر آن را مشاهده کنید . این بالش می تواند سر شما را در ارتفاع بالاتری نگه دارد تا اینچنین احساس خوبی را داشته باشید . تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی به خوبی می تواند برای استفاده بزرگسالان مناسب باشد و وزن آن ها را تحمل کند ، زیرا تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی می تواند 90 کیلوگرم را تحمل کند و طول آن 188 سانتی متر و عرضش 109 سانتی متر می باشد . این محصولات بادی برای مسافرت ها کاربرد داشته و دلیل طراحی بادی آن ها علاوه بر شناوری بسیار خوب بر روی آب ، امکان جابجایی ساده تر و آسان تر می باشد . 

تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی یک تشک ساخته شده برای این است که شما بتوانید با استفاده از آن روی آب استراحت کنید و دراز بکشید . تشک بادی مدل هایی دارد که بعضی از آن ها برای استفاده در خانه ساخته شده اند و بعضی دیگر شبیه به تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی ، قابل استفاده بر روی آب هستند و برای تفریحات آبی ساخته شده اند تا بتوانید با باد کردن آن ها ، تشک را بر روی آب قرار داده و سوار آن شوید . این تشک بادی روی آب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و مدل هایی از آن برای کودکان هم ساخته شده است ، ولی تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی ابعاد بزرگی دارد و برای همین برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد . 


تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی یک محصول جدید در فروشگاه اینتکس بوده که در سال جدید شرکت بست وی آن را ساخته است . این تشک بادی روی آب تقریبا شبیه به یک وان است که دارای لبه های بادی بزرگ می باشد تا شما بتوانید به راحتی در داخل تشک دراز کشیده و استراحت کنید . بالایی ترین قسمتی که این تشک بادی روی آب دارد ، بالشی کوچک وجود دارد که می توانید در هنگام استفاده سر خود را بر روی آن قرار دهید . این بالش همچنین بادی است و شبیه به خود بدنه ساخته شده و رنگ آن هم شبیه به رنگ بدنه است . طراحی خود تشک از نظر رنگ بسیار زیبا است . قسمتی که شما در آن دراز می کشید برای اینکه کمی پایین تر است ، احساس خوبی را به شما خواهد داد . 


تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی بیشتر برای استفاده در آب هایی ساخته شده است که آرام تر هستند و شما می توانید با آرامش بیشتری از تشک بادی روی آب استفاده کنید . به فرض مثال استخر ها بسیار مناسب برای استفاده از تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی هستند و شما می توانید از آن در دریاچه ها هم استفاده کنید . برای اینکه بتوانید بطری آب و نوشیدنی های خود را در هنگام استراحت بر روی تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی در نزدیکی خود داشته باشید ، برای این تشک یک نگهدارنده بطری قرار گرفته است . 

تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی به طول 188 سانتی متر است و عرض آن هم 109 سانتی متر می باشد و یک فرد به خوبی می تواند از تشک استفاده کند ، این فرد یک فرد بزرگسال خواهد بود ، برای اینکه تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را به شکل خوبی تحمل کند . ارتفاع بالش یا همان تکیه گاهی که تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی دارد به اضافه خود تشک 46 سانتی متر است . برای ساختن تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی ، از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . 

  • تشک بادی روی آب یک نفره با بالش بست وی
  • طول : 188  سانتی متر
  • عرض : 109 سانتی متر
  • ارتفاع : 46  سانتی متر
  • وزن : 1.6 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 90 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای جای نوشیدنی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43540

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...