شناور بادی اینتکس

intex 56554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی اینتکس مناسب برای تفریحات و بازی های آبی به همراه کودکتان، مناسب استفاده برای کودکان بالای سه سال، با قابلیت تحمل دمای آبهای گرم، دارای دو دستگیره پلاستیکی در دو طرف جهت حفظ تعادل کودک، طراحی فوق العاده زیبا، دلنشین و جذاب که موجب جذب کودکان می شود. با وزن بسیار کم برای استفاده در مسافرت، قابل باد شدن توسط پمپ دستی در کمتر از 2 دقیقه، به همراه برچسب تعمیرات، قرار گرفته در بسته بندی فوق العاده کوچک که حتی در کوله پشتی نیز جای می گیرد.

شناور بادی اسب دریایی کودک از دیگر شناور های مخصوص کودکان که تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس برای فرزندان شما می باشد. این محصول از جنس با کیفیت PVC با روکش طرح چرم ساخته شده و قابل استفاده در آب های آرام با هر دمایی می باشد. در واقع این شناور نیز همانند انواع دیگر شناور ها از دستگیره برای حفظ تعادل بهره می برد.

شناور بادی اینتکس که طرح فوک دارد از قدیمی ترین طرح های ارائه شده توسط شرکت اینتکس بوده و در حال حاضر نیز بسیار محبوب و مورد پسند است . به دلیل اینکه مناسب برای تفریحات آبی بوده و بیشتر فوک ها نیز در دریا زندگی می کنند . بدین ترتیب شناور بودن این شناور طرح فوک بر روی آب می تواند جذابیت خاصی را داشته باشد . اینتکس نه تنها شناور بادی فوق ، بلکه بسیاری از شناور های بادی را شبیه به حیوانات تولید کرده است تا ظاهری جالب تر برای کودکان داشته باشد و بازی بی نظیری را برای آن ها دست و پا کند . این شناور بادی طرح فوک اینتکس دارای رنگ آبی بوده و رنگبندی دیگری ندارد . همانطور که مشاهده می کنید این شناور بادی به شکل عروسکی طراحی شده و به همین دلیل دست و پاهایی برای آن در نظر گرفته شده است تا بیشتر شبیه به این حیوان دوست داشتنی شود . 

ترکیب رنگ آبی روشن و تیره در کنار یکدیگر شناور را زیبا تر از همیشه کرده است . دو دندان بادی در قسمت جلویی شناور و در دهان فوک قرار دارد که محصول را بیش از پیش شبیه به واقعیت تبدیل کرده است . طرح های نقش بسته و رنگ محصول کاملا ثابت است و اگر از آن برای مدت زیادی استفاده شود ، باز هم جذابیت سابق را خواهد داشت . این محصول قابلیت آن را دارد تا وزن 55 کیلوگرم را تحمل کند . در حالی که خود آن 3 کیلوگرم بوده و بسیار سبک است . شناور بادی در هنگام بسته بندی حجم بسیار کمی داشته و به راحتی قابل جابجا شدن خواهد بود . با این وجود اگر محصول را باد کنید ، شما با یک شناور بادی به طول 119 سانتی متر و عرض 2 سانتی متر مواجه خواهید بود .  

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3 کیلوگرم
 تحمل وزن 55 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...