صندلی شنی یکنفره برزنتی

hc202019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یکنفره برزنتی

صندلی شنی یکنفره برزنتی محصولی بسیار زیبا و شیک می باشد که به دلیل این نوع طراحی شما می توانید از آن علاوه بر اتاق خواب و پذیرایی در دفتر کار خود نیز استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم بوده و دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد . محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر درنظر گرفته شده است تا علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری از انعطاف و نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار باشد . این محصول دارای یک تکیه گاه می باشد که پشت شما را در وضعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین مطالعه ، استراحت و تماشای تلوزیون خواهد شد . در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید حجم یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده که می توان به راحتی حمل و جا به جا نمود . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید که گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه 2 ساله با دو رنگ قرمز و مشکی از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی صندلی شنی یکنفره برزنتی

صندلی شنی یکنفره برزنتی محصولی بسیار شکیل و کاربردی می باشد که کاملا مناسب استراحت، مطالعه و تماشای تلویزیون بوده و از رویه ای مقاوم برخوردار می باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از اولین مواردی که در تهیه محصولات نظر ما را به خود جلب می نماید، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. این صندلی شنی دارای نشیمنگاهی بیضی شکل با اندکی فرو رفتگی بوده و یک تکیه گاه نسبتا بلند و شیبدار برای آن درنظر گرفته شده که بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می‌ شود. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید حجم یونولیت هارا افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود تغییر شکل دهید. 

 

جنس بدنه

 

یکی دیگر از موارد مهم در تهیه محصولات، جنس و کیفیت آن می باشد. رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن انعطاف و نرمی مطلوب از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر می باشد که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می شود که در حین استفاده این محصول به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

با توجه به اینکه این محصول مناسب استفاده بزرگسالان در نظر گرفته شده است دارای طولی معادل 110 سانتی متر، عرض 75 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر بوده که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی درنظر گرفته شده و بسیار راحت می باشد. وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزن بالایی در حدود 100 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت محصولات، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور فقط کافیست که از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن ذکر شده برروی آن خودداری نموده و نیز از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی در هر قسمت از این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و یا تعویض نموده و مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

صندلی شنی یکنفره برزنتی یکی از زیبا ترین صندلی های شنی سال بوده که بسیار کاربردی می باشد و می توان از آن به جهت استراحت، مطالعه و تماشای تلویزیون استفاده نمود. این محصول به رنگ قرمز و طوسی بوده که مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. برای تهیه این صندلی شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...