مبل بادی جدید اینتکس

intex 68584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی جدید اینتکس

مبل بادی یک نفره 2020 اینتکس از بهترین و شیک ترین مبل های یک نفره مخصوص بزرگسالان که از سه رنگ بندی متفاوت شاد بهره می برد. این مبل دارای ابعاد (طول: 122 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل نماید. این محصول ساخته شده از جنس PVC بوده و از روکش تمام مخمل بر روی آن استفاده شده است که می تواند تاثیر فراوانی در مقابل تعرقات بالا داشته باشد.

مبل بادی جدید اینتکس محصول و تولید سال 2020 شرکت intex با نشیمنگاه راحت ، با رویه و جنس بدنه مخملی ضد تعریق ، مبل های بادی اینتکس یک شگفتی در میان مبل های امروزی است که استفاده از آنها بسیار لذت بخش و آرام بخش است و نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند ، این مدل مبل بادی یکنفره پشتی دار از 4 محفظه جداگانه باد شده و وزن آن قبل از باد شدن 5 کیلوگرم است ، و میتوانید آنرا با خود به هرجایی که نقل مکان میکنید براحتی حمل و نقل کنید ، این محصول به همراه خود یک پمپ باد دارد و آنرا در کمتر از 4 دقیقه میتوانید برپا کنید ، رنگ بندی ندارد و فقط رنگ زرشکی دارد ، این مبل بادی جدیدترین و بهترین مبل بادی در سال جاری میباشد.

نقد و بررسی مبل بادی جدید اینتکس

مبل بادی اینتکس محصولی بسیار با کیفیت است که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه می شود. طراحی و رنگبندی بسیار زیبا و جذابی در ساخت آن استفاده شده است. مبل بادی اینتکس را می توان در اتاق خواب و یا حتی خارج از منزل و در مسافرت به سادگی استفاده کرد، در ادامه به توضیح درباره این محصول و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

 

طراحی و ارگونومی ساخت

بخش ظاهری این محصول همانند محصولات دیگر شرکت اینتکس از طراحی زیبا و مهندسی استفاده شده است . رنگ این محصول بسیار جذاب بوده و در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد نمود . بدنه ی این مبل به صورت خط دار تولید شده است و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نمی شود و می توانید از آن لذت ببرید . این مبل در دو رنگ آبی تیره و بنفش تولید شده است و بسته به سلیقه ی خود می توانید یک رنگ را انتخاب کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی این محصول از PVC مخملی ساخته شده است که به همین سبب استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود و در استفاده ی طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد  . همچنین استفاده از مخمل موجب زیبایی دوچندان این محصول شده است .  بخش کف محصول نیز به دلیل اینکه وزن زیادی را تحمل می کند از پی وی سی دولایه ساخته شده است تا تحمل وزن یک نفر را داشته باشد و مشکلی برای آن پیش نیاید  .

ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی اینتکس دارای 122 سانتی متر طول ، 127 سانتی متر عرض و 81 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک مبل یک نفره بوده و می توان به راحتی از آن استفاده نمود و به راحتی در هر مکانی نیز انتقال داد و از آن استفاده نمود .  وزن این محصول نیز 3 کیلوگرم می باشد که از ویژگی های آن محسوب می شود و به همین سبب می توان آن را به همراه خود به مسافرت و یا گردش برد و از آن استفاده نمود . تحمل وزن 120 کیلوگرمی این مبل نیز موجب این می شود تا هر فردی بتواند از آن استفاده کند و مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن آن را نیز افزایش دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل باید پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف  قرار داد و اقدام به باد نمودن آن کرد . باید توجه داشت که در زیر محصول نباید اشیاء اضافی همانند سنگ ریزه و سوزن و .. باشد زیرا موجب بروز مشکل برای محصول خواهند شد .در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن مبل از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت از این مبل بادی می بایست از برخورد شیاء تیز با آن جلوگیری کنید . البته در صورت سوراخ شدن محصول نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

مبل بادی اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا بوده و دارای دو رنگ بسیار دوست داشتنی می باشد . قیمت مناسب ، بدنه ای مستحکم و تحمل وزن بالا از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...