مبل بین بگ یک نفره خزه دار

beanbag A150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ یک نفره خزه دار

مبل بین بگ یک نفره خزه دار یکی از متفاوت ترین مبل های هپی چیر تولید شده تا کنون بوده که از بدنه ای بسیار راحت و نرم بهره می برد. این کالا بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه ترک نانو بوده و در آن از آستری استفاده شده است. این کالا از رویه ای خزه دار طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی داشته باشید. یکی از بهترین قابلیت های این مبل شنی بین بگ انعطاف بدنه و شکل پذیری بالای آن بوده که می تواند هنگام استفاده مطابق با اعضای بدن شما شکل بگیرد. این محصول دارای وزن بسیار مناسبی بوده که با داشتن حجم معمولی به راحتی قابل حمل می باشد. این کالا طراحی شیک و کاربر پسندی داشته که امکان استفاده از آن در منزل و محل را به مصرف کنندگان می دهد. مبل بین بگ خزه دار در رنگ های متنوعی تولید شده که بازه انتخاب مشتریان را طبق سلایق شخصی افزایش داده است.

نقد و بررسی مبل بین بگ یک نفره خزه دار

مبل بین بگ یک نفره خزه دار از زیبا ترین مبل بین بگ های طراحی شده در رنگبندی های مختلف می باشد که شما در تصویر مدل خاکستری آن را مشاهده می کنید . مبل بین بگ های خزه دار از محبوب ترین نوع مبل ها می باشد که به واسطه نرمی و لطافت رویه و خزه های بلند خود ، سطح نرم و خوشایندی را برای استراحت کردن و نشستن افراد فراهم می کند . مبل بین بگ ها همچنین سطوحی نرم و انعطاف پذیر دارند که سبب راحتی و طبی شدن آن ها گردیده است . اگر زیاد با مبل بین بگ ها آشنایی ندارید و قصد خرید بین بگ دارید ، توصیه میکنیم که در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این محصولات پر فروش و جدید آشنا شوید .

تولید و ساخت مبل بین بگ یک نفره خزه دار

مبل بین بگ خزه دار همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده یک نفره طراحی شده است . اغلب بین بگ ها مناسب برای استفاده یک نفره هستند که در صورت نیاز بیشتر می توانید آن ها را به صورت تعداد خریداری کنید . البته هستند مدل هایی که برای نشستن دو و یا بیشتر می باشند . مبل بین بگ یک نفره خزه دار دارای طراحی طبی می باشد زیرا طراحی آن به گونه ای است که شما می توانید به آن فرم داده و بر اساس فرم بدن و نحوه نشستن خود ، شکل مبل شنی را تغییر دهید .

پس از خرید بین بگ و تحویل آن ، شاید شکل بین بگ شبیه به مبل نباشد و دارای طراحی گرد و ساده ای باشد ، اما شما می توانید به مانند تصویر به آن فرم داده و آنطور که دلخواه شماست بر روی بین بگ بنشینید . ایجاد تکیه گاه در مبل بین بگ به همراه نشیمنگاه گود سبب آن خواهد شد تا هیچ فشاری را بر روی کمر احساس نکنید . وزن سبک این بین بگ نیز جابجایی آن را بسیار ساده تر و آسان کرده است .

جنس لایه های مبل بین بگ یک نفره خزه دار

شرکت تهران اینتکس برای ساخت مبل بین بگ یک نفره خزه دار از رویه پارچه ترک نانو با ساختار خزه دار استفاده کرده است . این پارچه یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین پارچه های ترکی می باشد که از تکنولوژی نانو برخوردار بوده و سبب شده تا بین بگ ضد آب باشد . ضد آب بودن بین بگ سبب آن شده است تا بتوانید در مناطق های شرجی مانند شهر های شمالی و ساحلی کشور از بین بگ در حیاط خانه و محیط های باز نیز استفاده کنید .

نور خورشید و اشعه های مضر و آسیب رسان آن نیز به بین بگ آسیبی نخواهد رساند . همچنین این جنس در برابر حرارت نیز مقاوم بوده و در صورت آتش گرفتن تنها چروک شده و شلعه ور نخواهد شد . برای آستری بین بگ نیز از پارچه استفاده شده است . محتوای شنی یا همان بخش داخلی بین بگ نیز از پلی استایرن خرد پر شده است .

 

نگهداری و شستشو مبل بین بگ یک نفره خزه دار

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با جنس مبل بین بگ یک نفره خزه دار گفته شد ، می توان انتظار طول عمر بالایی را از بین بگ داشته باشیم ، اما باز هم توصیه هایی مطرح است که باید به ان ها توجه داشته باشید . بهتر است از کشیدن خزه های بین بگ پرهیز کنید . برای جابجایی آن را از زمین به صورت کامل بلند کنید مخصوصا اگر در بیرون از اتاق و خانه از بین بگ استفاده می کنید . حمل مبل بین بگ 4 کیلوگرمی چندان سخت نیست . در صورت کثیف شدن رویه شما می توانید آن را بشویید . رنگ خاکستری بین بگ چرک پذیری کمی داشته و کثیفی ها عمدتا دیده نمی شوند که از ویژگی های خوب بین بگ نیز به شمار می رود .

خدمات پس از فروش مبل بین بگ یک نفره خزه دار

فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای مبل های شنی و بین بگ های خود به مانند تعمیرات ارائه کرده است که در آن خدماتی چون تعمیر و دوخت رویه و آستری و همچنین تعویض پارچه رویه و آستری بین بگ را انجام می دهد . همچنین شما می توانید برای رفع افت مبل بین بگ و شارژ آن نیز بین بگ خود را برای فروشگاه ارسال کنید .

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
وزن 4 کیلوگرم
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...