مبل شنی تختشو اینتکس

mbl-1049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تختشو اینتکس

مبل شنی تختشو اینتکس یکی از خاص ترین و جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که طراحی منحصر به فردی دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در بهترین ارگونومی ممکن بر روی این محصول بنشینید. قابلیت انعطاف پذیری این کالا یکی از مواردی است که باعث شده تا بخش تکیه گاه این محصول در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و خم شود. این بدین معناست که شما می توانید به صورت کامل این محصول را خوابانده و از ان به عنوان تخت هم استفاده نمایید که این یکی از ویژگی های فوق العاده این مبل شنی به شمار می رود. هم چنین ساختار مقاوم و با کیفیت این محصول هم از دیگر مواردی است که باید به ان اشاره کرد. بدنه این محصول ساخته شده از پارچه پلی استر و مواد داخلی ان نیز ساخته شده از فیبر می باشد که هر دوی این ها قابل تعویض هستند. این محصول قیمت فوق العاده مناسبی هم دارد که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی تختشو اینتکس

مبل شنی تختشو اینتکس mbl-1049 مبل های شنی دارای انواع مختلفی می باشند که در هر روزه در رنگبندی های متنوع و گوناگونی روانه بازارهای جهانی می شوند . این مبل شنی تختشو اینتکس را می توان یکی از کاربردی ترین و خاص ترین مدل های موجود در سال جاری دانست که در همان ابتدای عرضه طرفداران خاصی را به خود اختصاص داد و این امر در افزایش فروش این محصول نقش بسزایی داشت . مبل شنی تختشو اینتکس دارای رویه ای نرم و منعطف از جنس پارچه مخمل می باشد که کیفیت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

مبل شنی تختشو اینتکس دارای ساختاری سه حالته می باشد که همین امر کاربرد آن را دو چندان کرده است . این محصول قابلی استفاده در حالت نشسته ، نیمه درازکش و خوابیده را دارد . تکیه گاه این محصول به گونه ای می باشد که در صورت نیاز تغییر وضعیت داده و قابل استفاده در حالت های مختلف می باشد . اگر خواهان استفاده از مبل شنی در کمپینگ ها و مسافرت های خود می باشد این محصول یکی از بهترین پیشنهاد ها به شما می تواند باشد .

یکی دیگر از مزیت های این محصول قابلیت استفاده در چادرهای مسافرتی در حالت خوابیده می باشد زیرا ارتفاع استانداردی را اشغال می کند . لازم به ذکر است که به دلیل کیفیت ساخت بالا ، این محصول دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین تمامی خدمات پس از فروش برای این مبل شنی توسط نمایندگی تهران اینتکس اعم از تعمییرات کلی و جزئی ، تعویض ساختار رویه و زیره انجام می شود که در صورت بروزمشکل می توانید با تلفن های نمایندگی تماس گرفته و از پشتیبانی رایگان برخوردار شوید . جنس رویه استفاده شده در ساخت این مبل شنی تختشو اینتکس از پارچه مخمل با کیفیت همراه با الیاف متراکم و مرغوب می باشد که دارای مزیت هایی همچون مقاومت بالا در برابرفشار و ضربه ، رویه نرم و منعطف و همچنین رویه ضد سایش می باشد . رویه ضد سایش بدین معناس که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی این محصول ، خراش بر روی بدن ایجاد نمی شود . پارچه مخمل استفاده شده در ساخت این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو می باشد ، فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از شستشوی این مبل شنی ، اقدام به خشک کردن آن در فضای باز نمایید . استحکام مبل های شنی رابطه مستقیمی با نوع مواد داخلی استفاده شده در بدنه این محصولات دارد . در بخش های داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است که کیفیت و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است و همچنین قابلیت تحمل وزن را به خوبی بالا بردن است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی اینتکس بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد .

همچنین شایان ذکر است که تمامی مواد داخلی این مبل شنی درون آستر قرار دارند و قابل تعویض می باشند . وزن این مبل شنی اینتکس برابر با 6 کیلو گرم است و سبک می باشد که از این رو به راحتی قابل جا به جایی است . اگر خواهان استفاده از مبل شنی با کیفیت همراه با قابلیت تحمل وزن بالا و کیفیت ساخت استاندارد همراه با رویه نرم و منعطف هستید ، مبل شنی تختشو اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان می باشد که در رنگبندی های متنوع توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 126 سانتی متر
عرض 68 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...