مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ آجری

intex 70971

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ آجری

مبل شنی مخملی با رنگ آجری بسیار زیبا از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با طراحی متفاوتی تولید و عرضه شده است. این محصول جنس متفاوتی نسبت به سایر مبل های شنی داشته و کملا د تعریق می باشد در نتیجه مدت زمان بیشتری طی روز قابلیت استفاده از این مبل شنی را خواهید داشت. لازم به ذکر است که قسمت داخلی با یونولیت مرغوب پر شده و می تواند سالها در کنار شما باشد. قابل استفاده در پذیرایی، اتاق کار،اتاق خواب، نشیمن و یا حتی محل کار، با وزن سبک و حمل آسان . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی  آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را شارژ نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ آجری

مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ آجری از سری مبل های شنی خاص و با دوامی است که فروشگاه تهران اینتکس این محصول را اخیرا تولید و مجددا عرضه کرده است. در واقع این محصول با توجه به خصوصیات فوق العاده ای که دارد سبب شده تا شما با خیالی آسوده بتوانید اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که یک سری از ویژگی های مهم این محصول وجود دارد که باعث شده تا با آگاهی از این موارد انتخاب این محصول را در اولویت قرار دهید. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید خرید این محصول را به راحتی انجام دهید....

شیوه طراحی و ساختار محصول

در بخش نخست از این مطلب باید به این مسئله اشاره کنیم که این مبل شنی دارای یک طراحی ساده و در عین حال پر طرفدار می باشد که این نکته باعث شده تا خرید این مبل شنی به بهترین شکل ممکن انجام شود. در واقع باید به این نکته دقت کنید که این محصول از نظر نوع طراحی دقیقا شبیه به اکثر مبل های شنی موجود در بازار می باشد که با در نظر گرفتن این نکته شما قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن اقدام به انتخاب این محصول کنید. اگر بخواهیم در خصوص این نوع طراحی با شما صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کنیم که ساختار بخش زیرین این محصول دقیقا یک طراحی گرد را در بر می گیرد که این عامل یکی از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود.

شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این مبل شنی دقیقا دارای ساختاری یکدست می باشد که این امر باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید با در نظر گرفتن ساختار و شکل و شمایل گرد این محصول یک فضای راحت را برای این مبل شنی کنار بگذارید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای یک طراحی انعطاف پذیر می باشد که این عامل باعث شده تا شما بتوانید در هر زمان که نیاز داشتید اقدام به جا به جایی محتویات داخلی این محصول نمایید. در واقع می توانید مشاهده کنید که سر تا سر نقاط این مبل شنی این قابلیت را دارا می باشد که با جا به جایی محتویات درونی این محصول شکل و شمایل این کالا را به شکل دلخواه خود تغییر دهید.

علاوه بر این ها مسئله مهم بعدی در خصوص این محصول بحث نوع و شیوه دوخت و طراحی این کالا می باشد. شما بایستی به این مسئله دقت کنید که این محصول دارای دوخت دقیق و زیبایی می باشد که این نکته باعث شده تا شما با مشاهده این دوخت علاوه بر این که از این محصول دلسرد نخواهید شد بلکه می توانید یک محصول کاملا زیبا را مشاهده کنید که از مزایای این کالا به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که نوع دوخت این محصول به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول دوخت نواحی کناری این مبل شنی است که از هر دو سمت شروع شده و به سمت بالا ادامه پیدا می کند. هم چنین بخش دیگری که دوخت این محصول ادامه دارد ناحیه بالایی این محصول می باشد که این دوخت در این ناحیه به صورت گرد شکل گرفته است.

در واقع این بخش دقیقا به گونه ای دوخته شده تا شما بتوانید ناحیه بالایی این محصول را به راحتی تشخیص داده و بر همین اساس اقدام به استفاده از این محصول کنید. علاوه بر این نکات شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این محصول نیز همان طور که در بخش قبلی عنوان کنیم قابلیت تغییر ساختار را دارا می باشد. این بدین معناست که شما در سریع ترین زمان ممکن شکل دلخواه خود را به این محصول می توانید القا کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که یکی دیگر از نقاط قوت مهم این محصول رنگ خاص آن است. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این مبل شنی با رنگی آجری طراحی و تولید شده است که این نکته قطعا می تواند نقطه قوت این محصول باشد.

این رنگ در میان محصولات و مبل های شنی کمتر دیده می شود و شاید یکی از دلایلی که خیلی از افراد این محصول را می پسندند همین بحث رنگ و شکل و شمایل این کالا باشد که از مهم ترین خصوصیات مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ به شمار خواهد رفت. تمامی این موارد دلایلی بود که می شد در خصوص این محصول از نظر نوع طراحی و ساختاری عنوان کرد. حال اگر ساختار این محصول مورد پسند شما بوده است پیشنهاد می کنیم تا بخش های بعدی را دنبال کنید تا با دیگر خصوصیات این مبل شنی هم آشنا شوید.

کیفیت و جنس بدنه

از موارد مهم دیگری که می توان در خصوص این مبل شنی به ان اشاره کنیم بحث کیفیت و جنس بدنه مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ می باشد. در واقع شما در کنار زیبایی های این محصول که به آن ها اشاره کردیم باید به این مسئله هم دقت کنید که این کالا دارای یک جنس فوق العاده با دوام است که همین امر نیز قطعا در خرید و انتخاب این محصول بسیار مهم خواهد بود. در همین خصوص شاید اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم بحث رویه این محصول است که از نوع پارچه مخملی طراحی و تولید شده است. این نوع پارچه قطعا فوق العاده با کیفیت است و تولید کنندگان مبل های شنی سعی می کنند تا دست به انتخاب این نوع پارچه برای طراحی محصولات خود بزنند.

این نوع پارچه همان طور که شاید بدانید دارای مقاومت در برابر ساییدگی می باشد که این عامل سبب می شود تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول در هر شرایطی استفاده کنید. این مقاومت می تواند نکته ای مهم باشد زیرا خیلی از افراد استفاده صحیح از این محصول را بلد نیستند و همین رکن باعث می شود تا با شیوه های غیر اصولی دست به استفاده از این محصول بزنند اما با توجه به این ویژگی قطعا خیال شما از بابت کیفیت و جنس این محصول راحت خواهد شد.

مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث تحمل وزن بالای این مبل شنی می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ آجری قطعا می تواند برای افرادی که سنگین وزن هستند هم یک گزینه مناسب و ایده آل باشد که با در اختیار داشتن این محصول قادر خواهید بود تا به راحتی هر فردی را مجاب به استفاده از این مبل شنی کنید. همین نکته نیز یکی دیگر از موارد مهم در خصوص کیفیت و انتخاب این محصول به شمار می رود.

قابلیت شست و شو و سایر ویژگی ها

از دیگر مواردی که می توان در خصوص ویژگی های مهم این مبل شنی به ان اشاره کنیم بحث قابلیت شست و شوی این محصول می باشد. در واقع باید به این مسئله توجه داشته باشید که این محصول این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که به ساده ترین شکل ممکن بتوانید دست به شست و شوی این محصول بزنید. در واقع رویه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده است که این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد تا به ساده ترین شکل ممکن به وسیله ماشین لباسشویی ، آب گرم و حتی شامپو فرش بتوانید این محصول را شست و شو داده و از این کالا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

علاوه بر این ها مبل شنی مخملی اینتکس با رنگ آجری به شما این امکان را می دهد که از این محصول در تمام شرایط جوی و آب و هوایی بتوانید به ساده ترین شکل ممکن استفاده نموده و لذت ببرید. علاوه بر این ها با توجه به ابعادی که این محصول دارد شما می توانید مشاهده نمایید که هر فرد بزرگسالی می تواند به ساده ترین شکل ممکن بر روی این محصول نشسته و لحظات روزمره خود را به بهترین شکل ممکن سپری کند. بحث بهره مندی از ضمانت و خدمات پس از فروش این محصول هم نکته ای فوق العاده مهم می باشد که فروشگاه مرکزی اینتکس این موارد را تضمین کرده و شما می توانید با علم به این موضوع بهترین استفاده را از این محصول داشته باشید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهتهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...