مبل شنی مخمل طرح دار

hc022019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل طرح دار

مبل شنی مخمل طرح دار محصولی بسیار جذاب و شکیل بوده که به دلیل دارا بودن طراحی زیبا قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و در عین حال از نرمی و لطافت چشمگیری برخوردار می باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده این محصول از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در عین حال از نرمی و انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد که به موجب این امر در حین استفاده به خوبی با بدن شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی شما خواهد شد . علاوه بر این برای آن یک زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. وزن این محصول در حدود 7 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل جابه‌جایی می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و اینترنتی آن را از فروشگاه بزرگ اینتکس خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی مخمل طرح دار

مبل شنی مخمل طرح دار از سری مبل های راحتی می باشد که به دلیل دارا بودن تکیه گاه و محل قرار گیری دست ها دارای کارایی و راحتی لازم بوده و به همین جهت گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و دفتر کار می باشد. این محصول دارای رویه ای از جنس مخمل بوده که از لطافت و انعطاف بالایی برخوردار بوده و در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی مخمل بزرگسال همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

اغلب ما به زیبایی منزل و محل کار خود توجه بسیاری نشان می دهیم و همواره در پی تهیه محصولاتی شکیل برای افزایش زیبایی محیط پیرامون خود هستیم. به همین منظور این محصول با دارا بودن طرح زیبای سفید و مشکی بر روی بدنه از جذابیت بالایی برخوردار بوده و با سلیقه بسیاری از افراد متناسب می باشد. طراحی بدنه آن به گونه ای است که در دو طرف قسمتی برآمدگی تعبیه شده که محل قرار گیری دست ها بوده و نیز یک تکیه گاه برای آن درنظر گرفته شده که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد. به همین منظور این محصول گزینه مناسبی برای استراحت می باشد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با کاهش و یا افزایش محتویات تشکیل دهنده آن، این مبل شنی را متناسب با نیاز خود شکل دهید. در کنار این محصول یک عدد جیب تعبیه شده تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را در آن جای داده و همراه خود داشته باشید.

 

جنس بدنه

 

از دیگر ویژگی‌های یک محصول مرغوب و با کیفیت می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود که این امر مستقیما بر طول عمر محصول موثر خواهد بود. به همین منظور رویه این مبل شنی از جنس پارچه مخمل درنظر گرفته شده تا علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت آن، نرمی و لطافت محصول را دو چندان افزایش داده و نیز موجب انعطاف پذیری آن خواهد شد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات داخل این محصول از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به راحتی آسیب نمی پذیرد. همچنین به دلیل دارا بودن نرمی و انعطاف بالا، موجب افزایش انعطاف پذیری محصول شده که به موجب این امر این مبل شنی به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت و مانع از ایجاد درد و خستگی شما خواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر موارد قابل ذکر می توان به ابعاد مناسب و استاندارد این مبل شنی اشاره نمود. که با دارا بودن طول 110 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر از فضای کافی برای استراحت بزرگسالان برخوردار بوده و در عین حال فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. وزن آن نیز بسیار اندک و در حدود 7 کیلو گرم می باشد که در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد فوق می توان دریافت که این محصول از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسیاری بر طول عمر آن خواهد داشت به همین منظور می‌بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن نصب شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی های اینتکس روی و یا لیت های آن را تعویض نموده و مجدداً آن را مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

مبل شنی مخمل طرح دار محصولی با رویه ای زیبا می باشد که از ظاهری جذاب برخوردار بوده و توانسته در لیست پرفروش‌ترین مبل های شنی سال قرار گیرد. این محصول به صورتی طراحی شده که قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. برای تهیه این مبل شنی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت استثنایی و کیفیت بالا از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
بدنه طرح دار
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...