هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان

MBL-44014

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان

هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان از سری هپی چیر های گرد می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده است که از انعطاف و لطافت بالایی برخوردار بوده و در عین حال در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که انعطاف محصول را افزایش داده و موجب شده به راحتی در حین استفاده با بدن شما شکل بگیرد . به همین منظور بدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد و خستگی نخواهید شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید از حجم یونولیت ها کاسته و یا آن را افزایش دهید تا به فرم و شکل دلخواه شما تبدیل شود . وزن این محصول زیبا تنها 5 کیلو گرم بوه و با استفاده از دستگیره بالای آن به راحتی قابل حمل می باشد . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید . اگر شما نیز مجذوب این محصول با کیفیت شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس آن را خریداری نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان

هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان محصولی با دوام و طول عمر بالا بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . رویه این محصول از پی وی سی جیر در نظر گرفته شده که به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و به دلیل یونولیت های بکار رفته در ساختار داخلی آن ، بسیار منعطف بوده و قابلیت شکل پذیری را دارد . این محصول از وزن کمی برخوردار بوده و به سادگی قابل حمل می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده است . به همین منظور فضای کمی را در منزل اشغال نموده و می توانید از آن در اتاق خواب و پذیرایی استفاده نمایید . این نوع طراحی موجب شده که این محصول به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را کاملا در بر بگیرد . به همین منظور در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهید شد . رنگ آن نیز طوسی بوده که از محبوبیت ویژه ای در میان افراد برخوردار می باشد . در قسمت بالایی نیز یک دستگیره تعبیه شده است که به حمل و جا به جایی آن کمک شایانی نموده است . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین شما قادر خواهید بود حجم یونولیت ها را تغییر داده و با کاهش و یا افزایش آن این هپی چیر را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی و زیبایی محصولات ، جنس و کیفیت آن ها نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد . در صورتی که محصول مورد نظر شما زیبا ولی فاقد کیفیت مطلوب باشد ، مدت زمان اندکی آن را در اختیار خواهید داشت و مسلما از خرید خود رضایت نخواهید داشت . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این محصول را از پارچه مخمل و یا همان پی وی سی جیر در نظر گرفته است که بسیار نرم و منعطف بوده و نیز با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از تعریق خواهد شد . در قسمت داخلی آن نیز از یونولیت های خرد شده بکار گرفته شده است که انعطاف آن را افزایش داده و موجب قابلیت شکل پذیری این هپی چیر زیبا شده است . با توجه به نکات ذکر شده این محصول در برابر ضربه و فشار و نیز در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد.

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

از دیگر نکات حائز اهمیت این محصول می توان به حجم و وزن مناسب آن اشاره نمود . این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده و دارای طول و عرضی معادل 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با اساندارد های موجود طراحی و تولید شده است . وزن آن نیز اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد که با استفاده از دستگیره ی بالای آن به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . با توجه به استحکام بالای آن می توان گفت که قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت درنظر گرفته شده توسط شرکت سازنده ، نحوه استفاده ما نیز تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول خواهد داشت . به همین منظور می بایست آن را از اشیاء نوک تیز دور نگه داشته و از قرار دادن وزن های سنگین تر از وزن مجاز بر روی آن خود داری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید رویه و مواد داخلی را تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان محصولی زیبا و نیز کاربردی بوده که به دلیل رویه مخمل آن ضد تعریق بوده و می توان ساعت ها آن را مورد استفاده قرار داد و از تماشای تلوزیون و مطالعه خود لذت برد . این محصول به صورت گرد طراحی شده و به راحتی به شکل و فرم دلخواه شما تبدیل خواهد شد و به راحتی با بدن شکل خواهد گرفت . همچنین از وزن اندک و تحمل وزن بالایی برخوردار بوده که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نموده و آن را همراه ضمانت نامه ای 2 ساله دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...