هپی چیر چرمی بزرگ

MBl-55689

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی بزرگ

هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین هپی چیرهایی می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای با کیفیت از جنس چرم می باشد که مقاومت و استحکام بسیار ایده آلی را در تست های انجام شده بر رویش از خود به نمایش گذاشته است . همچنین در ساختار داخلی این هپی چیر از یونولیت خرد شده مخصوص استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر در تطابق بدن با هپی چیر نقش بسزایی خواهد داشت . لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن ساختار و کیفیت ساخت بالای آن دارد . شایان ذکر است که این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین وزن این محصول برابر با 7 کیلو گرم است که با توجه به ابعادی که دارد استاندارد می باشد . هپی چیر چرمی بزرگ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر چرمی بزرگ

هپی چیر چرمی بزرگ محصولی با کیفیت و شکیل از مپانی بزرگ اینتکس بوده که با بدنه ای مرغوب به تازگی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول به دلیل داشتن وزن کم بدنه که موجب حمل و نقل اسان ان شده توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. نشیمنگاه نرم و بزرگ این محصول قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و دچار اسیب نخواهد شد. از سویی دیگر با توجه به ضمانت نامه معتبر دو ساله محصول دیگر دغدغه بابت کیفیت و طول عمر این کالا باقی نخواهد ماند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به توصیف کامل تمام ابعاد این محصول بپردازیم تا یک راهنمای جامع را در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان محترم قرار دهیم. اگر شما نیز می خواهید یک خرید مطمئن را تجربه کنید توصیه می کنیم تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در نگاه اول این ظاهر محصول بوده که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. زیرا افراد در زمان خرید همواره به دنبال یک کالا خاص منحصر به فرد هستند. پس با توجه به این نکته می توان به اهمیت این بخش پی برد. البته در زمینه هپی چیر و مبل های شنی مقداری با کمبود تنوع مواجه هستیم. زیرا این محصول ساختاری تقریبا مشابه یکدیگر دارند. این هپی چیر نیز مانند سایر محصولات مشابه خود ساختاری کاملا گرد دارد. البته این محصول برخلاف سایر محصولات مشابه دارای نشیمنگاه بسیار وسیعی بوده که با توجه به لبه های بزرگ ان می توان برای قرار دادن لوازم و یا تکیه گاه دست ها استفاده کرد. این محصول دارای تیکه گاهی بزرگ و استاندارد نیز بوده که به نشیمنگاه ان متصل است. بدنه محصول دارای طرح هایی از دوخت تکه های پارچه بوده که از سادگی کار کم می کند. البته رنگ محصول کاملا یکنواخت و ساده می باشد. شما می توانید بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل سفارش دهید.

جنس بدنه

توجه به جنس بدنه محصول و مرغوبیت ان در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان از جمله اصولی بوده که شرکت اینتکس همواره به ان پایبند است. زیرا مصرف کنندگان در قبال هزینه پرداختی از تولید کنندگان انتظار دریافت یک کالا با کیفیت و با طول عمر بالا را دارند. رسیدن به این امر تنها از طریق کیفیت بالای جنس بدنه میسر خواهد شد. این محصول نیز با بدنه ای از جنس چرم تولید می شود. زیرا این جنس بدنه به محصول خاصیت ضد تعریقی بخشیده و موجب نرمی بالای محصول خواهد شد. به علاوه این پوشش ساختار مقاوم داشته و در برابر فرسایش و پوسیدگی مستحکم باقی می ماند. به دلیل استحکام بالای این پارچه در تماس مستقیم با اب و مواد شوینده شما می توانید در صورت الدگی بدنه محصول را بشویید.

ابعاد و وزن

این محصول به راحتی حمل و نقل شده زیرا دارای وزن بدنه بسیار کمی درحدد فقط 6 کیلوگرم است. این وزن بدنه کم از کیفیت کار نکاسته و این هپی چیر توان تحمل بالایی بالغ بر 180 کیلوگرم را دارد. ابعاد این محصول به دلیل ساختار گرد ان دارای طولی برابر 130 ساتی متر و عرضی معادل 110 سانتی متر می باشد. تکیه گاه محصول گه در حدود 110 سانتی متر بوده دارای نشیمنگاهی در حدود 50 سانتی متر و تکیه گاهی در حدود 60 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما بعد از دریافت محصول خود را از بسته بندی خارج کرده و د فضای مسطحی قرار دهید. به دلیل ان که محصول اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد شما از همان ابتدا می توانید از هپی چیر خود استفاده کنید. بدنه محصول با گذر زمیان و در اثر نشستن به نرمی و فرم ایده ال خود خواهد رسید. مواد یونولیتی داخلی تشکیل دهنده محصول به دلیل نرمی بالا و وزن کم خوب بر کیفیت کار می افزایند. برای مراقبت از این محصول اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نسازید. در صورت اسیب و پارگی این پوشش بدنه قابلیت تعویض و تعمیرات را دارد. توان تحمل بدنه محصول مشخص بوده پس به هیچ عنون وزنی بیش از توان تحمل به ان وارد نسازید. در صورت اسیب می توانید مواد داخلی را به راحتی تعویض کنید.

جمع بندی

هپی چیر چرمی بزرگ محصولی اساندارد و با کیفیت از شرکت اینتکس بوده که با قیمتی ارزان و ضمانت نامه دو ساله به فروش می رسد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی دریافت نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم اصل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...