هپی چیر یک نفره گرد جین

MBl-55719

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,830,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره گرد جین

هپی چیر یک نفره گرد جین یکی از بهترین انواع هپی چیر تولید شده برای استفاده بزرگسالان بوده که طول عمر بالا و وزن کم با ساختاری طبی و منعطف دارد. برای تولید روکش بدنه این هپی چیر از پارچه جین استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. با توجه به ثابت ماندن رنگ و کیفیت می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این روکش بدنه موجب شده تا از محصول در زمان استراحت های طولانی و تماشای تلویزیون و.. به راحتی استفاده کنید. برای بخش داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده استفاده کرده اند. زیرا این مواد وزن کم و ساختاری نرم با قابلیت تحمل وزن بالایی هستند. می توانید به راحتی مواد داخلی را تعیوض و یا حتی مجدد شارژ کنید. ارگونومی ساخت بدنه گرد محصول در اثر استفاده منطبق با فرم بدن فرد تغییر حالت داده تا احساس راحتی داشته باشید. با توجه به وزن کم بدنه می توانید هپی چیر را به راحتی حمل کنید. برای خرید محصول پیشنهاد می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره گرد جین

هپی چیر یک نفره گرد جین از محصولاتی با طراحی خاص و منحصر به فرد بوده است که خرید چشم گیری را در بازه زمانی کوتاه مدتی توانسته بدست بیاورد که ما می خواهیم تا طراحی ، جنس و کیفیت ، ابعاد و وزن این کالا را برای خریدی مطمئن تر نقد و بررسی کرده تا نسبت به هزینه که می خواهید بپردازید ، ارزشمند ترین خرید را انجام دهید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

زیبایی یکی از شاخصه های اصلی خرید در نزد خریدار خواهد بود و به همین دلیل طراحی بدنه این محصول فوق العاده به صورت جین طراحی شده است که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد . دوخت های این هپی چیر به صورتی دقیقی و مقاومی زده شده و در پشت بدنه آن یک زیپ موجود بوده است تا به اسودگی فیبر های درون آن را تعویض و یا تغییر حجم بدهید .

جنس بدنه

جمس بدنه این هپی چیر از چرم مصنوعی ساخته شده است که جز محصولات خوش ساخت و با کیفیت بوده و به همین می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید و سفارش این محصول انجام بدهید .

ابعاد و وزن

در این قسمت به ابعاد و وزن این کالا بررسی می کنیم که تمامی نکات آن به این شرح خواهد بود : طول : 98 سانتی متر ، عرض : 98 سانتی متر ، ارتفاع : 120 سانتی متر ، تحمل وزن : 130 کیلو گرم و وزن آن 6 کیلو گرم خواهد بود که نسبت به ابعادی که داراست در محلی قابل استفاده خواهد بود .

نگهداری و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای نگهداری از این هپی چیر باید ذکر کرد که به غیر از کیفیت ساخت بالای این محصول باید به نکاتی در خصوص مراقبت از آن دقت کرد . برای مثال به هیچ وجه کالا هایی با وزن سنگین را بر روی بدنه این هپی چیر قرار ندهید ، همچنین وسایلات تیر را به آن نزدیک نکرده تا صدمه ای به این محصول وارد نشده و محصولی طول عمر بسیار بالایی را داشته باشید . لازم به ذکر می باشد که این هپی چیر دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده است که به همین دلیل اگر تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

هپی چیر یک نفره گرد جین از محصولاتی با طراحی خاص و منحصر به فرد بوده است که برند اینتکس آن را طراحی و تولید کرده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و درون آن پر شده از فیبر های بسیار نرمی می باشد که بسیار نرم بوده و به آسودگی قابل تعویض و یا تغییر حجم آن می باشد . ابعاد این محصول به صورت نسبتا کوچکی طراحی شده است که با توجه به فیبر های درون این هپی چیر می توانید در مکان های کوچک تر نیز استفاده بکنید . قابل ذکر است که تحمل وزن این کالا 130 کیلو گرم و وزن آن 6 کیلو گرم می باشد که به همین دلیل مناسب تمامی سنین بوده و نسبت به وزن بسیار سبکی که داراست می توانید به آسودگی آن را حمل و یا جا به جا نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 98 سانتی متر
عرض 98 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه جین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در اتاق خواب
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...