وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس

intex 89062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس یک محصول متمایز از نظر طراحی و ساختار است که به جرات باید گفت که در نوبه خود بی نظیر می باشد. این محصول دارای بدنه PVC دو لایه می باشد که شاید مهم ترین تفاوت ان با دیگر استخر ها ، قابلیت انعطاف پذیری و تا کردن است که باعث می شود تا با توجه به قد و سن کودک خودتان بتوانید ان را در حد دلخواه کوچک و بزرگ کرده و از ان استفاده کنید. دارا بودن پایه های فایبرگلاسی این محصول هم از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول دارا می باشد. علاوه بر این ها رنگ سبز فوق العاده این کالا هم سبب شده تا با خیال راحت بتوانید ان را در سبد خرید خود قرار داده و از ان بهره مند شوید که یکی از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. راحتی و سادگی در نصب و راه اندازی این محصول و هم چنین دارا بودن دفترچه راهنما برای کمک بهتر در انجام این فرایند و نحوه نگهداری از این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالا می باشد. اگر شما هم قصد دارید تا یک وان و استخر زیبا را برای کودک خود در داخل منزل در اختیار داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 75 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 سنین مورد استفاده 3-8 سال
 پمپخیر
نوع پمپ-
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها عمق زیاد
 لبه بادی و بدنه معمولی
اقلام بسته بندیبدنه اصلی استخر؛ پایه ها

 

وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس یک محصول بی نظیر می باشد که قطعا برای تمامی سنین کودکان یک پیشنهاد عالی و ایده آل به شمار می رود. اگر شما با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این وان بادی دارای یک بدنه طرح دار و زیباست که شما حتی این مزیت را خواهید داشت که ارتفاع آن را هم کم کرده و با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید. در همین راستا نیز در ادامه این مطلب اشاره خواهیم کرد که به چه صورت می توانید این محصول را سفارش داده و این وان بادی دارای چه مزایا و معایبی می باشد پس با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و کارایی محصول

یکی از مهم ترین دلایلی که خانواده ها سعی می کنند تا اقدام به ثبت سفارش و خرید وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس کنند بحث ظاهری و شیوه طراحی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این وان بادی دارای یک ساختار فوق العاده خاص در میان وان های بادی می باشد که در ادامه به این موارد به بهترین شکل ممکن اشاره خواهیم کرد. در بخش نخست نیز باید به ساختار استوانه ای این وان بادی اشاره کنیم. اگر نگاهی دقیق به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این وان دقیقا یک ساختار یکدست و استوانه ای را دارا می باشد و همین ویژگی باعث شده تا این وان بادی حداقل از نظر شیوه طراحی از خیلی از محصولات موجود در بازار تمایز داشته باشد.

این وان بادی دارای یک سری ستون و پایه می باشد که این موارد به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول قرار گرفته اند و در واقع شما از نگاه داخلی و یا حتی بیرونی نمی توانید آن ها را مشاهده کنید و این امر باعث شده تا با توجه به دارا بودن یک محفظه برای قرار گرفتن این پایه ها در بخش داخلی این محصول بتوانید این موارد را از دید کودک مخفی کنید تا امکان آسیب وارد کردن به کودک را به کمترین حد ممکن کاهش دهد. هم چنین یکی دیگر از مواردی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث طرح موجود بر روی بدنه و همین طور فضای داخلی این محصول می باشد.

شما می توانید مشاهده نمایید که بر روی بدنه اصلی این محصول یک طرح با الگو برداری از انیمیشن های محبوب کودکان قرار گرفته است که شخصیت دختر این انیمیشن بر روی یک نهنگ قرار دارد و باعث شده تا بدنه اصلی این محصول طرح دار و زیبا باشد. هم چنین طرح آب و همین طور توپ بادی نیز در کنار یک سری طرح دیگر نظیر گل های رنگی باعث شده تا شما به بهترین شکل ممکن یک وان بادی طرح دار را در اختیار داشته باشید. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول از یک بدنه سبز رنگ طراحی و تولید شده است که این رنگ سبز در واقع رنگ اصلی بخش های بیرونی و همین طور نواحی داخلی این وان بادی به صورت کامل می باشد.

در واقع تمام قسمت های وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس از همین رنگ طراحی و تولید شده است و تنها تفاوت ناحیه داخلی این محصول با ناحیه بیرونی ، ساده بودن و عدم بهره مندی از طرح بر روی بخش های داخلی این محصول می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث قابلیت تا شدن و کم کردن ارتفاع این محصول می باشد. در واقع شما در هنگام خرید شاید به این مسئله دقت کنید که این وان بادی دارای ابعاد بزرگی است اما این ویژگی در اختیار ما خواهد بود که به ساده ترین شکل ممکن اقدام به جدا کردن و در آوردن پایه ها از داخل این محصول نموده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن بدنه و رویه اصلی این محصول را تا کرده و از این وان بادی در ارتفاع کوچک برای خردسالان نیز استفاده کنید که این مزیت از مهم ترین خصوصیات این وان بادی برای کودکان به شمار می رود.

جنس بدنه و شیوه راه اندازی محصول

در ارتباط با جنس بدنه این محصول نیز سوالات متعددی پرسیده می شود که خیلی از افراد می خواهند مطمئن شوند که این محصول کیفیت و کارایی لازم را دارا می باشد؟ در واقع این دغدغه برای خیلی از افراد وجود دارد که با خرید این محصول می توانند سالیان سال از آن استفاده کرده و بدون نگرانی از بابت کاهش کیفیت از این محصول استفاده کنند؟ در همین راستا نیز در بخش نخست از بررسی کیفیت این محصول باید به این نکته اشاره کنیم که رویه اصلی این وان بادی برگرفته از جنس PVC دو لایه می باشد که این جنس یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین جنس ها در میان وان های بادی به شمار می رود.

در واقع خیلی از تولید کنندگان این دسته از محصولات سعی می کنند تا کالای مورد نظر خود را از همین جنس تولید کنند که قطعا باعث افزایش  راحتی خیال شما خواهد شد. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس طراحی و تولید شده است که شما با خیالی راحت می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کرده و بدون نگرانی از بابت افت کیفیت این محصول و با توجه به انعطاف پذیر بودن این پایه ها اقدام به راه اندازی محصول کنید. علاوه بر این ها باید به دو لایه بودن بخش کف و زیرین این محصول هم اشاره کنیم که باعث شده تا بدون نگرانی و در حالتی نرم و راحت این محصول را در اختیار فرزند خود قرار دهید.

هم چنین در ارتباط با راه اندازی صحیح این محصول نیز باید به چند نکته اشاره کنیم. در گام نخست شما باید سعی کنید تا در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی به ساده ترین شکل ممکن خارج کنید. پس از انجام این کار حال شما باید بدنه اصلی و رویه اصلی این وان بادی را از داخل بسته بندی بیرون آورده و بر روی زمین قرار دهید. در مرحله بعد باید با توجه به ارتفاعی که برای راه اندازی این محصول مد نظر دارید پایه های مربوطه را در فضا ها و حفره های موجود در داخل این محصول جاسازی نموده و به بهترین شکل ممکن سعی کنید تا ساختار اصلی بدنه این محصول را شکل دهید. در انتها نیز تنها شما نیاز خواهید داشت که داخل این وان بادی را از آب پر کرده و از این محصول در بهترین حالت ممکن استفاده کنید.

البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که خیلی از خانواده ها از وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس محصول به عنوان یک استخر توپ و یا استخر نیز استفاده می کنند و تنها کاربرد اصلی این محصول استفاده به عنوان وان بادی نخواهد بود. در نتیجه شما قادر خواهید بود تا به جای آب در داخل این محصول توپ های بادی را پر نموده و فضا برای تفریح کودک را به بهترین شکل ممکن فراهم کنید. این محصول نیاز به پمپ باد برای راه اندازی ندارد و فرایند راه اندازی این محصول در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد شد که این مورد هم یکی دیگر از مزایای این وان بادی به شمار می رود.

در حالت کلی نیز با توجه به این که سعی کردیم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع خصوصیات این محصول را برای شما شرح دهیم و با توجه به این مسئله که فروشگاه مرکزی اینتکس سعی کرده تا وان بادی کودک طرح دلفین اینتکس را با قیمتی ارزان ارائه کند لذا پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید دارید حتما سفارش خود را به ساده ترین شکل ممکن از طریق سایت ثبت نموده تا یک محصول با کیفیت و زیبا را در اختیار داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...