وان بادی یک نفره بزرگسال رویال

Tubble Royale

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی یک نفره بزرگسال رویال از نمونه وان های لوکس و بسیار شیک Tubble Royale می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب با گارانتی 24 ساعته تعمیر از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . وان های بادی از ویژگی پرتابل بهره مند هستند و به آسانی می توان آن ها را راه اندازی کرد و پس از هر بار استفاده ، آن را جمع کرده و فضای اشغال شده را باز گردانید . این وان بادی دارای ابعاد بزرگ و استاندارد است و از نظر رده سنی برای سنین بالای 12 سال قابل استفاده می باشد ، همچنین بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از وان بادی فوق استفاده کنند . بدنه این وان بادی به مانند بیشتر وان های بادی اورجینال از جنس pvc ساخته شده است ، این جنس بسیار مقاوم بوده و در برابر رطوبت ، دماهای مختلف آب و اشعه های مضر خورشیدی مقاوم است ، از این رو شما می توانید از وان بادی خود در حمام و یا محیط های باز مانند حیاط استفاده کنید . این وان بادی دارای دریچه تخلیه می باشد تا از این طریق بتوانید به راحتی وان بادی خود را خالی کنید . در کنار وان بادی فوق پمپ باد برقی مجزایی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توان وان بادی خود را با سرعت بیشتری باد کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول قسمت نقد و بررسی را مطالعه کنید .

 نوع خانگی
 طول 158 سانتی متر
 عرض 78 سانتی متر
 ارتفاع 54 سانتی متر
 ظرفیت 300 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ دارد
نوع پمپ برقی
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای تکیه گاه مرتفع
 دارای روکش
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

وان بادی یک نفره بزرگسال رویال از نمونه وان های بادی پر فروش و پر طرفدار در بازار است که می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تر از دیگر نمونه وان های آماده و ثابت خریداری کنید . این وان بادی دارای ابعاد بزرگی بوده و برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است . این وان ساختار بسیار مقاومی داشته و از کیفیت مطلوب و خوبی برخوردار است . خرید وان بادی می تواند از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از سایر وان های بادی باشد چرا که کارایی به مراتب بیشتر داشته و حمل و استفاده از آن نیز ساده است . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر وان بادی فوق ، راهنمایی های لازم در جهت آشنا شدن با این محصول را ارائه دهیم ، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این وان بادی در واقع از قرار گرفتن حلقه های بادی بر روی هم تشکیل شده است . با توجه به ساختار لایه لایه این وان بادی ، هر یک از حلقه های بادی به صورت مجزا باد شده و راه اندازی می شوند . قسمت بالایی این وان بادی ارتفاع بیشتری دارد که به عنوان پشتی یا تکیه گاه در نظر گرفته شده است ، فرد می تواند با تکیه دادن سر خود در لبه بالای وان استراحت کند . در دیواره کناری وان بادی نیز جالیوانی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی خود را در آن جا قرار داده و بنوشید . قسمت کف این وان بادی نیز به صورت بادی طراحی شده است تا کف محصول به مراتب نرم تر و انعطاف پذیر باشد تا فرد بتواند زمان بیشتری را ریلکس کند بدون اینکه اندام هایش تحت فشار باشد . این وان بادی نیز به مانند بیشتر وان های بادی دارای روکش است که در صورت استفاده از آب گرم می توانید با کشیدن روکش بخار آب را در داخل وان حبس کنید و از سرد شدن زود هنگام آب وان جلوگیری کنید .

جنس محصول

وان بادی فوق با استفاده از جنس بسیار با کیفیت و لاستیکی pvc ساخته شده است ، pvc از معدود اجناس با خاصیت کشسانی بالا می باشد که از مواد غیر شیمیایی و غیر سمی ساخته شده است به همین دلیل هیچگونه آسیب های پوستی در برخورد با این جنس برای افراد ایجاد نخواهد شد . پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده و از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی مرتبط با آب می باشد . لازم به ذکر است که استحکام بالای این جنس در برابر نور خورشید نیز موجب شده تا بتوانید از وان بادی خود حتی در هوای باز نیز استفاده کنید . صندلی بادی این محصول نیز از جنس پی وی سی ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد وان بادی بزرگسال فوق برابر با ( طول : 158 سانتی متر ، عرض : 78 سانتی متر و ارتفاع : 54 سانتی متر ) می باشد که عرض 78 سانتی متری آن محصول را برای استفاده یک نفره مناسب کرده است . وزن کلی محصول در بسته بندی خود به 2.5 کیلوگرم می رسد . وزن کم این وان بادی از مزیت های آن نسبت به وان های بادی غیر قابل حمل سرامیکی به شمار می آید . ظرفیت این وان بادی نیز 300 لیتر می باشد که به سرعت می توانید آن را پر کرده و به کمک دریچه تخلیه آن را خالی کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

وان بادی فوق دارای چندین دریچه باد شونده در قسمت های مختلف می باشد که قابلیت اتصال به پمپ های باد را دارد . شما می توانید با خرید پمپ باد دستی و ... وان بادی خود را به سرعت باد کنید . اگر قصد استفاده از وان بادی خود در محیط های بیرون دارید بهتر است از یک زیر انداز برای راه اندازی وان خود بر روی آن استفاده کنید تا کف بادی محصول بر اثر سایش و یا فشار آسیب نبیند . در صورت راه اندازی وان بادی خود در حمام و یا چمن های تمیز که شاخ و برگ درخت وجود ندارد نیازی به استفاده از زیر انداز نخواهد بود . از آن جا که بدنه وان بادی به صورت لایه لایه می باشد ممکن است بر اثر ضربه و فشار های زیاد آسیب ببیند پس بهتر است در حفظ آن کوشا باشید . در صورت سوراخ شدن و آسیب دیدن قسمتی از بدنه می توانید با تهیه برچسب تعمیرات محصول خود را تعمیر کنید و یا آن را جهت تعمیر برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید .

سخن پایانی

بی شک با خرید وان بادی می توانید از نظر هزینه صرفه جویی کنید و حتی اگر حمام کوچکی دارید از داشتن یک وان بادی پرتابل نهایت استفاده را ببرید . شما می توانید وان بادی یک نفره بزرگسال رویال را از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب با ضمانت سلامت و اصالت خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...