چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک

ozark trail 4 person

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک از سری چادر های مسافرتی با دوام و مستحکم است که به صورت خیمه ای ساخته و تولید شده است ، شرکت سازنده این محصول که کمپانی بسیار بزرگ و پر آوازه oztrak trail می باشد این چادر مسافرتی را در ابعاد 340*200 سانتی متر و در ارتفاع 150 سانتی متری تولید کرده است به همین علت نیز محصول مناسب برای استفاده خانوادگی و جمعی می باشد ، در درون این چادر مسافرتی فضای کافی برای خوابیدن 4 فرد بالغ حتی به همراه کیسه خواب وجود دارد ، همچنین در صورت نشسته این تعداد می تواند دو برابر شده و 7 الی 8 نفر را در درون خود جای دهد ، ارتفاع محصول همانطور که اشاره شد 150 سانتی متر است به همین دلیل شما می توانید در داخل چادر بایستید اما اینگونه طراحی چادر مسافرتی با طراحی کوتاه موجب می شود تا محصول در برابر طوفان و باد های شدید مقاوم تر باشد ، هر چند برای استحکام بالای محصول از طناب و میخ های مخصوص که توسط خود شرکت ارائه شده است می توانید استفاده کنید . این محصول اتوماتیک بوده و راه اندازی آن حتی به زیر یک دقیقه می رسد ، در قسمت بالایی چادر مسافرتی دو گیره یا قطب وجود دارد که با فرو کردن میله ها طبق الگو می توانید چادر مسافرتی را راه اندازی کنید . سازه این محصول از جنس آلومینیوم و جنس بدنه آن از پارچه شمعی برزنتی ساخته شده و مقاوم در برابر هر گونه رطوبت ، باد و سرماست . شما عزیزان می توانید محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه intex خریداری کنید .

نوع مسافرتی
 طول 340 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای فضای ایده آل و بزرگ
  گنجایش 7 الی 8 نفر به صورت نشسته
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک از نمونه چادر های مسافرتی با طراحی و ساختار متفاوت است که توسط شرکت بزرگ و پر آوازه oztrail ساخته و تولید شده است ، این محصول مناسب برای استفاده گروهی و خانوادگی است و به خوبی می تواند در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم باشد ، وجود یک چادر مسافرتی در سفر می تواند موجب آسان تر شدن و آسایش افراد در طول سفر شود و بستر و حریم خصوصی مناسبی برای آنها باشد ، در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک شما را با سایر ویژگی ها و مزیت های محصول آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

نوع طراحی و شکل این محصول همانطور که از نامش پیداست بسیار مشابه به خیمه هایی است که بسیاری از عشایر و یا بسیاری از افراد خود اقدام به ساخت آن می کنند ،  این نوع ساختار در برابر باد بسیار مقاوم است چرا که دیواره های آن شیبدار بوده و می تواند باد را به اطراف منحرف کند ، همچنین این نوع ساختار شیبدار می تواند در برابر بارش شدید باران نیز مقاوم باشد چرا که از راکد ماندن آب بر روی بدنه جلوگیری کرده و آب را به کناره های چادر هدایت می کند . این محصول دارای سازه اتوماتیک است به همین علت راه اندازی آن بسیار سریع می باشد ، سازه اتوماتیک همچنین یکی از مقاوم ترین نوع سازه ای است که می توان در ساخت چادر مسافرتی از آن بهره برد . در دو قسمت بالایی این سازه قطب هایی قرار دارد که میله ها به داخل آن قفل شده اند تا بدین صورت سازه چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک شکل بگیرد . بدنه نیز دارای گره هایی است که به محکم ترین شکل به سازه متصل می شود . در کنار محصول طناب و میخ هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چادر مسافرتی را به زمین وصل کرده و آن را محکم کنید .

جنس بدنه و پایه ها

بدنه چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک فوق از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده ، این جنس یکی از مرغوب ترین اجناس برای تولید انواع چادر مسافرتی است چرا که پارچه شمعی برزنتی در برابر نفوذ آب و سرما بسیار مقاوم است و به دلیل ضخیم بودن لایه های خود می تواند به خوبی در برابر باد و فشار های زیاد مقاوم باشد . این جنس پوسیده یا ضعیف نمی شود و به خوبی می تواند در برابر نور آفتاب و اشعه های خورشیدی به خوبی دوام بیاورد . پایه یا همان سازه محصول نیز از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده است ، علت استفاده از آلومینیوم برای ساخت چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک این است که آلومینیوم علاوه بر ساختار بسیار مقاومی که دارد از وزن بسیار سبکی برخوردار است به همین علت نیز محصول وزن کمی دارد .

ابعاد ، گنجایش و وزن

ابعاد چادر مسافرتی طرح خیمه ای با سازه اتوماتیک فوق برابر با ( طول : 340 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) است که این ابعاد قادر است در حدود 4 نفر بزرگسال را به راحتی به صورت خوابیده در درون خود جای دهد و حتی فضای بیشتری را برای استفاده از کیسه خواب و قرار دادن وسایل و لوازم همراه در اختیار شما قرار دهید ، همچنین در حالت نشسته 7 الی 8 نفر می توانند از چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک استفاده کنند . وزن کلی این محصول در ساک حمل خود تنها به 4 کیلوگرم می رسد به راحتی می توان آن را در سفر ها به همراه خود برد ، علت این وزن پایین نیز استفاده از اجناسی چون پارچه شمعی برزنتی و نیز پایه های آلومینیومی می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده است چرا که سازه آن اتوماتیک بوده و دیگر نیازی نیست تا پایه ها و ستون ها چادر را به یکدیگر متصل کنید ، در قسمت بالایی چادر مسافرتی دو قلوه ای یا همان قطب ها قرار دارند که میله به آن متصل شده است ، شما می توانید با باز کردن میله ها از یکدیگر فرم اصلی چادر را ایجاد کنید ، بدنه قابل جدا شدن از ستون می باشد اما شما می توانید برای سریع تر شدن روند راه اندازی حتی بدنه از از میله ها جدا نکنید . پیشنهاد می کنیم که از یک زیر انداز برای قرار دادن چادر مسافرتی بر روی آن استفاده کنید . پس از هر بار استفاده مطمعن شوید که در داخل چادر آشغال و یا سنگ ریزه ای باقی نمانده باشد . سعی کنید چادر مسافرتی را در جای تمیز و هموار قرار دهید ، در صورت خیس شدن چادر مسافرتی در باران سعی کنید آن را قبل از جمع کردن خشک کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال چادر مسافرتی بزرگ و مناسب برای استفاده خانوادگی و یا گروهی هستید و علاقه خاصی به داشتن چادر مسافرتی با طراحی خیمه ای می باشد بی شک چادر مسافرتی خیمه ای اتوماتیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود ، لازم به ذکر است که سازه محصول بسیار قوی بوده و به دلیل اتوماتیک بودن شما می توانید آن را به سرعت راه اندازی کنید . فروشگاه چادر مسافرتی تهران اینتکس این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...