چادر مسافرتی فنری 8 نفره سایانا

syn 54468

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا محصولی مناسب برای سفر و کمپینگ بوده که علاوه بر وزن کم و قابلیت حمل راحتی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. جنس رویه این محصول از نوع پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین در برابر نفوذ آب به داخل چادر نیز از خود مقاومت بالایی نشان داده است و خیال شما را از این بابت راحت می کند. پایه های محصول از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس بوده که دوام بالایی در مقابل فشار و ضربه داشته و در شرایط اب و هوایی مختلف امکان استفاده دارد. به همین جهت و با توجه به ساختار ضد اب این محصول می توانید در کوهستان و زمان باران از ان بهره برداری نمایید. این کالای زیبا علاوه بر یک درب بزرگ بر روی بدنه خود دارای 3 عدد پنجره مجهز به توری بوده تا هوای داخل چادر را مطبوع نگه داشته و از ورود حشرات به محوطه داخلی محصول اجتناب شود. کف محصول بسیار ضخیم در نظر گرفته شده تا علاوه بر نرمی بالای ان از وزود اب ممانعت شود. این چادر مسافرتی 8 نفره با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس جهت خرید عموم موجود می باشد.

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره
 
 3
سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای 3 پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
بدنه ضد اب 
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا محصولی بادوام با رنگبندی جذاب بوده که توسط نمایندگی مرکزی اینتکس عرضه می شود. این محصول با ابعادی بزرگ مناسب نشستن 8 نفره و برای خوابیدن به راحتی ظرفیت 5 نفره را دارد. این محصول با توجه به ویژگی متفاوت و وزن کم قابل استفاده در سفر های خانوادگی و کمپینگ می باشد. جنس بدنه بادوام و ساختار ضد اب ان به محبوبیت کالا می افزاید. در این بخش می خواهیم با نقد و بررسی کامل محصول به معرفی جامعی از محصول برسیم. پس برای یک خرید چادر مسافرتی مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به نوع ارگونومی ساخت محصول برای رضایت مشتریان جلب نظر مساعد ان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل همواره شرکت های تولید گننده در پی ایجاد تغییر و رسیدن به یک نواوری مناسب در فرایند تولید محصولات هستند. این محصول ساختاری مربع شکل داشته که دیواره های هر ضلع ان با توجه به کناره های انحنا دار سازه های داخلی در هر سوی ان تعبیه شده است. در بخش ابتدایی محصول یک عدد درب بزرگ برای ورود و خروج طراحی گردید. تمام دیواره های محصول به غیر از دیواره ای که دارای درب بوده مجهز به پنجره های بزرگ می باشد. پس محصول مجموعه دارای یک درب و بزرگ و سه عدد پنجره است. تمام این بخش ها مجهز به توری بوده تا از ورود حشرات به داخل جلوگیری شود. به دلیل این نوع ساختار هوای مطبوع به راحتی در داخل محیط محصول جریان داشته و فضای داخلی کاملا نورگیر می باشد. این قسمت ها با استفاده از زیپ هایی مجزا امکان باز و بسته شدن داشته و برای باز نگه داشتن دائم دربو پنجره می توان ان ها را با استفاده از بند هایی که بر روی دیواره تعبیه شده بسته نگه داشت. این محصول دارای بدنه ای از رنگ مشکی بوده که بخش سقف و درب و پنجره های ان از رنگ سبز چشم نوازی تولید می شود.

جنس بدنه

برای حفظ طول عمر بالای محصول در کنار کیفیت زیاد ان لازم بوده همواره به دنبال مرغوب ترین انواع جنس بدنه رفت. این محصول نیز با بدنه ای از جنس پلی استر طراحی شده که ساختاری ضد اب دارد و از وزن کمی برخوردار می باشد. این جنس بدنه با توجه به دوام بالای ان در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا و تابش مستقیم نور خورشید دچار اسیب نمی شود. به همین دلیل از این محصول در تمام محیط های مختلف حتی طوفانی می توانید با خیالی اسوده استفاده کنید. سازه های محصول نیز از نوع فنری و از جنس فایبرگلاس بوده که در کنار وزن کم و ساختاری انعطاف پذیر بتوانید شاهد طول عمر بالای ان باشید.

ابعاد و وزن

محصول با ساختاری مربع شکل بوده که طول و عرض یکسان ان بالغ بر 280 سانتی متر است. ارتفاع در نظر گرفته شده برای محصول تا بالترین حد مجاز سقف ان 180 سانتی  متر اعلام می شود. درب محصول برای جلوگیری از نفوذ اب و ورد حیوانات به داخل چادر در ارتفاع 30 سانتی متری از سطح زمین قرار دارد. از جمله نقاط قوت محصول وزن کم و قابلیت حمل اسان ان بوده که بدنه 11 کیلوگرمی محصول تاکیدی بر این ادعا است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول از نوع فنری بوده که راه اندازی اسانی داشته و با استفاده از دفترچه راهنمای محصول می توانید به راحتی از داشتن ان لذت ببرید. با خروج کرده محصول از ساک خود سازه های محصول به فرم اصلی درامده و می توانید ان را بر سطح صافی قرار دهید. از بخش داخل کف محصول را باز کرده و اوقات فراغت خود را با داشتن ان دلچسب نمایید. برای مراقبت از این محصول کافی ست از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا اجتناب کنید. بدنه محصول کاملا قابل اشتعال بوده پس از نزدیک کردن مواد گرم و اتش به پوشش بدنه خودداری نمایید. این محصول فاقد ضمانت نامه بوده اما در راستای خدمات پس از فروش نمایندگی مرکزی شما می توانید در صورت بروز اسیب پوشش بدنه ان را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا محصولی جدید و ایده ال بوده که به همراه یک ساک قابل حمل و دفترچه راهنما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورت تمایل برای خرید محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...