چادر مسافرتی 4 نفره جدید

Tent-7031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره جدید می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرهای آخر هفته به همراه خانواده باشد . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که در فروشگاه اینتکس در ایران موجود است و تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از نوع پلی استر ضد آب می باشد که از محبوب ترین و با کیفیت ترین رویه های استفاده شده در ساختار چادرهای مسافرتی است . مقاومت این چادر مسافرتی در برابر فشار ، ضربه و نفوذ آب در مواقع بارش برف و باران بسیار بالا می باشد و خیال شما را در شرایط نامساعد جوی به طور کلی راحت می کند . پایه های استفاده شده در ساخت این محصول از نوع فایبرگلاس است که استحکام بالایی را حتی در شرایط وزش بادهای شدید و طوفان برای شما فراهم می آورد . وزن این محصول بالغ بر 4.5 کیلو گرم می باشد که به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . دو عدد پنجره مجهز به پشه بند در ساختار این چادر مسافرتی وجود دارد که علوه بر تهویه هوای داخلی در جهت جلوگیری از ورود حشرات نیز به خوبی عمل می کند . چادر مسافرتی 4 نفره جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش و خرید آن نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 208 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفر
 جنس بدنه پلی استر ضد آب
 جنس ستون فایبرگلاس
 آفتاب گیر  دارد
 پشه بند  دارد
 پنجره  دارد
 تعداد پنجره  2 عدد
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره جدید از سری چادرهای مسافرتی زیبا و پر فروش می باشد که مناسب برای استفاده در شرایط کمپینگ و کوهنوردی است . این چادر مسافرتی دارای رویه ای ضد آب است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط بارانی باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره جدید همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ظاهر چادر مسافرتی یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید توجه مشتری را به خود جلب می کند . این چادر مسافرتی دارای رویه ای سبز رنگ می باشد که در بخش هایی از آن از رنگ سفید استفاده شده است که زیبایی جالب توجهی را به این محصول بخشیده است . یک عدد درب برای ورود و خروج و دو عدد پنجره مجهز به پشه بند در بخش های کناری این چادر مسافرتی تعبیه شده است که علاوه بر تهویه هوای داخلی به خوبی از ورود حشرات نیز جلوگیری به عمل می آید . همچنین دو عدد جیب داخلی درون این چادر مسافرتی وجود دارد که از آن برای نگهداری لوازم شخصی خود می توانید استفاده کنید . شایان ذکر است که درزهای نگهدارنده رویه این چادر مسافرتی به خوبی دوخت شده اند و از ورود آب به داخل این محصول به خوبی جلوگیری به عمل می آورند .

جنس بدنه :

در ساخت چادرهای مسافرتی به منظور بالا بردن کیفیت از جنس های مختلف در بخش های اصلی استفاده می شود . در ساخت بدنه بیرونی این محصول از پلی استر ضد آب استفاده شده است که درزهای آن به خوبی دوخت شده اند و در همین راستا به عکس العمل ایده آلی را در هنگام باش برف و باران از خود به نمایش می گذارد . همچنین قسمت کف این چادر مسافرتی از نوع دو لایه می باشد که در برابر نفوذ آب بسیار ایمن تر است . اما یکی دیگر از بخش های اصلی و نگهدارنده چادرهای مسافرتی ستون های آن می باشد که در هنگام وزش باد تاثیر بسزایی در استحکام آن دارد . ستون های نگهدارنده این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط وزش بادهای نه چندان شدید می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 4 نفره جدید به مشخصات ( طول : 224 سانتی متر ، عرض : 208 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که ابعاد ایده لی را برای اسکان 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . شایان ذکر است که این ظرفیت برای حالت خوابیده است و در حالت نشسته تعداد نفرات بیشتری در چادر جای می گیرند . وزن این محصول برابر با 4.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی در سفرها می باشد . 

راه اندازی و نگهداری چادر مسافرتی :

راه اندازی این چادر مسافرتی به راحتی و در مدت زمان تقریبی 5 دقیقه امکان پذیر است . برای راه اندازی این چادر مسافرتی کافیست فضایی صاف و به دور از سنگ ریزه و اشیا تیز را در محیط کمپینگ در نظر بگیرید و اقدام به برپایی چادر نمایید . این چادر مسافرتی دارای ستون هایی از جنس فایبرگلاس می باشد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به برپایی چادر کنید . در بخش جلویی درب ورودی این محصول یک عدد سایبان وجود دارد که از آن برای جلوگیری از تابش نور آفتاب و یا جلوگیری از نفوذ آب می توانید استفاده کنید . لازم به ذکر است که به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به چادر مسافرتی از برخورد اشیا تیز و یا داغ به بدنه خودداری نمایید .

چادر مسافرتی 4 نفره جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...