چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس ضد آب

A.Apex-007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس ضد آب یکی از چادر های مسافرتی جدید و جذاب است که شرکت تهران اینتکس با توجه به نیاز مشتریان خود این محصول را روانه بازار کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این چادر قیمت باور نکردنی ان می باشد که با بهره مندی از تخفیف ویژه و در مقایسه با سایر رقبا از نظر امکانات و قیمت ، کاملا از دیگر چادر های مسافرتی فاصله گرفته است. در کنار این موارد باید به این مسئله اشاره کنیم که ساختار اصلی این چادر را رنگ سفید شکل داده است و برای زیبایی بیشتر و همین طور جلوگیری از سادگی طرح و نقش این محصول ، سعی شده تا قسمت هایی از درب و پنجره این چادر مسافرتی را هم رنگ ابی کار شود.

در کنار این نکات می توان به این مسئله هم اشاره کنیم که مهم ترین ویژگی این چادر ضد اب بودن این محصول است که باعث شده تا در شرایط بارانی و سرد هم بتوانید بدون نگرانی از نفوذ اب باران به داخل چادر از این محصول استفاده کنید. هم چنین ساختار مربعی شکل و استاندارد این چادر نیز برای استفاده شش نفر به صورت هم زمان و با روش درازکش بسیار مناسب می باشد که همین عوامل باعث شده تا این محصول به یک پیشنهاد ویژه برای کوهنوردان ، افراد علاقه مند به کمپینگ و همین طور دیگر افرادی که قصد سفرهای کوتاه مدت را دارند به شمار رود.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس ضد آب را می توان چادری با ظاهر ساده دانست که در رنگبندی های بسیار متنوع در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد . این چادر مسافرتی دارای پارچه رویه ای ضد آب و همچنین ستون های مقاوم می باشد که لبته مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی صاف می باشد و برای استفاده در شرایط طوفانی طراحی و ساخته نشده است . این چادر مسافرتی را در ادامه به تحلیل می گذاریم و شما را در خرید چادر مسافرتی ضد آب راهنمایی می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با تحلیل چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس ضد آب .

این چادر مسافرتی همانطور که در تصاویر می بینید دارای ساختاری مربعی شکل می باشد که از ارتفاع سقف بالایی برخودار است و این ارتفاع به شما اجازه ایستادن درون چادر را می دهد . این ارتفاع بلند چادر مسافرتی باعث شده است که به راحتی بتوانید درون آن از تشک ها و تخت خواب های بادی کمپینگ استفاده نمایید . از دیگر مزایای این چادر مسافرتی می توان به تنوع در طرح و رنگبندی های زیبا اشاره کرد و همچنین راه اندازی آن به راحتی آب خوردن و در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر است . این چادر مسافرتی دارای ساختاری اتوماتیک می باشد که با باز شدن و رها کردن آن به راحتی شکل کلی را به خود گرفته و آماده استفاده می شود . 

درب ورودی بزرگ در بخش جلویی این چادر مسافرتی و تعداد سه پنجره که در طرفین این محصول واقع شده است به گردش هوای داخلی و همچنین نورگیری مطلوب این محصول کمک شایانی می کند . این چادر مسافرتی دارای یک عدد آویز در سقف خود می باشد که از آن می توانید برای نگهداری روشنایی خود استفاده کنید .

از دیگر بخش های اصلی هر چادر مسافرتی که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه آن می باشد . پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از نوع پلی استر ضد آب می باشد که در بخش کف آن به صورت دو لایه تعبیه شده است . به منظور جلوگیری از نفوذ آب به بخش داخلی این چادر مسافرتی درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند که نشان از ساختاری مهندسی شده این محصول دارد . 

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی شش نفره از نوع فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاس یکی از محبوب ترین و با دوام ترین ستون های استفاده شده در چادرهای مسافرتی اتوماتیک می باشد که استحکام چادر را به خوبی حفظ می نماید . همچنین یکی از مزیت های استفاده از ستون های فایبرگلاس سبک بودن وزن این نوع ستون ها و در کل سبک شدن وزن کلی چادر است . وزن کلی این چادر مسافرتی بالغ بر 4.7 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن ساک حمل مخصوص به راحتی جا به جایی این محصول امکان پذیر شده است .

 ظرفیت این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد مربعی 240 سانتی متری که دارد برابر با 6 نفر به صورت درازکش می باشد که مناسب برای استفاده در یک کمپینگ آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . جا به جایی راحت و بدون دردسر ، راه اندازی ساده و در مدت زمان کوتاه ، بدنه ضد آب و مقاوم در برابر بادهای نه چندان شدید از جمله ویژگی های کلیدی چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس ضد آب می باشد که در کنار قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارد آن را به یکی از پر فروش ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس کرده است . اگر خواهان تهیه این چادر زیبا در رنگبندی متنوع هستید همین حالا می توانید برای سفارش این محصول با مشاورین ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان برای خرید چادر مسافرتی بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...