چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس یک محصول با کارایی بالا بوده که به دلیل وزن کم ان همراه داشتن در داخل قایق مشکلی ایجاد نواهد کرد. بدنه قایق های بادی بسیار مقاوم ساخته شده اما ممن است در اثر فرو رفتن اجسام نوک تیز به داخل بدنه دچار اسیب شوند. شما با استفاده از این چسب تعمیرات و به تنهایی در زمان کوتاهی می توانید محصول خود را رفوه و یا تعمیر کنید. در داخل بسته بندی محصول یک رول pvc به همراه یک چسب مایع بسیار قوی قرار داده شده است. شما به اندازه محل اسیب دیده از رول جدا کرده و با استفاده از چسب مایع مخصوص در محل مدنظر قرار دهید. این چسب تعمیرات به طور متوسط تا 5 یار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را باقیمتی مناسب تهیه کنید.

  • مناسب انواع قایق های بادی
  • قابل استفاده برای محصولات بادی دیگر
  • دارای چسب قوی مخصوص PVC و برزنت
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا

چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس

چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس از بهترین برچسب های تعمیراتی است که فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا شما بتوانید در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی در تمامی قایق های بادی اینتکس ، آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و دوباره از آن ها استفاده کنید . قایق های بادی تولید شده برند اینتکس از بهترین قایق های بادی هستند که شما می توانید برای تفریحات خود از آن استفاده کنید . این قایق ها ، در واقع قایق های بادی اورجینالی هستند که از نظر کیفیتی حرف اول را زده و به عنوان برند موفق در تولید و فروش قایق بادی می باشند . ولی با این وجود باز هم این محصولات یک نوع محصول بادی به شمار می روند که امکان آسیب دیدگی به خصوص سوراخ شدن در بدنه آن ها ممکن است . 

برای همین است که خود شرکت اینتکس برای محصولات بادی خود به ویژه قایق های بادی که محصولاتی گران تر و بسیار محبوب تر هستند این برچسب های تعمیراتی را قرار داده است تا در صورت سوراخ شدن بتوانید از آن برچسب ها برای تعمیر استفاده کنید . حال ممکن است برخی از مدل ها فاقد برچسب تعمیرات باشد و یا شما از قبل از آن ها استفاده کرده باشید . برای همین فروشگاه اینتکس چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس را موجود کرده است تا در صورت نیاز به این برچسب ها بتوانید به سادگی و به آسانی آن را از فروشگاه خریداری کرده و نسبت به تعمیرات قایق بادی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید که هر آسیب دیدگی قابلیت تعمیر شدن با برچسب تعمیرات را ندارد و شما تنها می توانید آسیب دیدگی ها و پارگی های نسبتا جزئی را با این وسیله تعمیر کنید . 

برچسب های تعمیراتی تولید شده توسط اینتکس تنها برای قایق های بادی نیستند و چه بسا برچسب های دیگری نیز برای تعمیر استخر بادی ، وان بادی ، تشک بادی و ... نیز طراحی شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . ولی اگر قصد تعمیر قایق بادی را دارید بهتر است که حتما از چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس استفاده کنید . این چسب تعمیرات از دو بخش تشکیل شده است و اگر به تصویر نیز نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این برچسب در واقع از یک برچسب یا لیبل تشکیل شده و وسیله دیگری که در آن قرار دارد چسب مایع مخصوصی است که شما می توانید برای تعمیر کردن بدنه قایق بادی از آن استفاده کنید . 

در صورت سوراخ شدن قایق بادی بهتر است که در حالت آسیب دیده از آن استفاده نکنید تا ان را تعمیر کرده و دوباره به آب بیاندازید . پس از آسیب دیدن بدنه قایق بادی ، در صورتی که آسیب دیدگی بسیار ریز است ، به نحوی آن را پیدا کرده و علامت بزنید . برای اینکار می توانید از روش های ساده و سنتی مانند تشت آب و یا کف صابون استفاده کرده و قسمت آسیب دیده را پیدا کنید تا بتوانید آن را تعمیر کنید . برای اینکه تعمیر کردن قایق بادی شما با کیفیت بالاتری صورت بگیرد ، از خشک بودن بدنه قایق بادی و محل آسیب دیده اطمینان حاصل کنید . سپس مقداری از برچسب را برش داده و آن را آغشته به چسب مخصوصی کنید که در این بسته تعمیراتی قرار دارد . 

پس از انجام این مرحله نیاز است که محل آسیب دیده را برای مدت طولانی تحت فشار قرار دهید تا به خوبی چسب به بدنه قایق بادی بچسبد . پس از تعمیر کردن می توانید مجدد محصول را تست کنید که مشکل رفع شده است یا خیر . شما می توانید برای تعمیر کردن قایق بادی از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید و محصول را برای تعمیرات تخصصی تر به فروشگاه بسپارید . این برچسب چسبندگی بسیار قوی را دارد به خصوص اگر از آن برای تعمیر کردن وسیله های بادی به خصوص وسیله هایی که از جنس پی وی سی ساخته شده اند می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...