کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

O-14960

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,195,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره تک کاره در رنگ نارنجی یکی از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده در ابعاد و ظرفیت بالا بوده که برای استفاده در منزل تولید شده است. این کاناپه بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا مخمل بوده که محلی راحت و بسیار دلنشین را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به صورت مواج طراحی شده و به دلیل داشتن رویه مخمل در برابر تعریق مصرف کنندگان بسیار مقاوم خواهد بود .

این محصول برای استفاده به منظور تماشای تلویزیون و همچنین پذیرایی از میهمانان گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این کالا در دو رنگ تولید شده که می تواند با توجه به سلایق شخصی رنگ مورد نظر انتخاب شود. این محصول توسط پمپ های بادی محصولات بادی راه اندازی می شود.

ویژگی ها و مزایا کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

از ویژگی های استثنایی که تنها در کاناپه های بادی وجود دارد ، امکان جابجایی و حمل آسان آن می باشد که به سادگی می توانید محصولات خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید ، بنابراین شما می توانید در هر جایی از داشتن یک کاناپه بادی زیبا و البته راحت بی نیاز شوید . توجه داشته باشید که ابعاد بزرگ کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی می تواند حجم یک تخت بادی را نیز برای شما داشته باشد تا بتوانید به صورت یک نفره از محصول استفاده کرده و بر روی آن دراز بکشید .

شما می توانید حتی از کاناپه بادی علاوه بر مصارف خانگی در کمپ ها نیز از آن بهره مند شوید و از آن در دل طبیعت نیز استفاده کنید . وزن کلی کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی تنها 8 کیلوگرم بوده و قادر است تا 300 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند . به همین جهت جابجایی محصول بسیار ساده تر شده است به طوریکه شما حتی می توانید از کاناپه بادی خود در سفر ها نیز بهره مند شوید ، این در حالی است که شما می توانید در حیاط خانه و در محیط های باز نیز از آن استفاده کنید . استفاده در زیرآفتاب از این محصول مانعی ندارد ، اما بهتر است که در سایه از آن استفاده کنید ، چرا که به مرور زمان و استفاده طولانی از کاناپه بادی در زیرآفتاب می تواند طول عمر آن را کاهش دهد . تحمل وزن 300 کیلوگرمی این محصول نیز نشان از کیفیت بسیار بالای آن دارد .

نحوه راه اندازی کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

به منظور راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که در کنار این محصول ، پمپی قرار نگرفته است به همین دلیل نیز نیاز است تا برای سهولت در راه اندازی ، پمپ های بادی را که مخصوص محصولات بادی هستند را خریداری کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد مدل های مختلفی دارند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را نیز خواهند داشت که در این مورد می توان مدل های بسیار خوب همچون پمپ های باد دستی ، پدالی و برقی را معرفی کرد که می توانید با تمامی آن ها کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی را راه اندازی کنید .

مراقبت و نگهداری کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

لازم است که در هنگام استفاده و راه اندازی کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی به نکاتی توجه داشته باشید تا محصول بادی دچار هیچ مشکلی نشود ، از جمله آسیب پذیری که می تواند نسبت به کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی رخ دهد ، سوراخ شدن و آسیب پذیری بدنه این محصولات بر اثر برخورد با اجسام برنده و اشیاء تیز و زبر می باشد ، به همین علت نیاز است که از برخورد چنین اشیائی جلوگیری کرده و در صورت استفاده از کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی در بیرون از خانه حتما از زیرانداز استفاده نمایید . پریدن بر روی کاناپه بادی توصیه نمی شود .

میزان باد کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی را نیز نباید بسیار زیاد در نظر بگیرید . اگر بدنه کاناپه بادی به هر دلیلی خیس شد بهتر است آن را برای مدتی در معرض هوای آزاد و گاهی در معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید تا خشک شود . راه اندازی های مکرر آسیبی به کاناپه بادی وارد نمی کند . خالی شدن مقداری باد از کاناپه بادی برای مدت طولانی و پس از 10 ساعت استفاده امری طبیعی بوده و می بایست دو مرتبه کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی را مقداری باد کنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 250 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی از نمونه کاناپه های بادی خوشرنگ و بسیار زیبای فروشگاه تهران اینتکس است که با ظاهری متفاوت تولید شده و یکی از محبوب ترین مدل های فروشگاه می باشد . کاناپه های بادی برخلاف ظاهر بزرگی که دارند بسیار سبک و کم وزن هستند که به سادگی می توانید آن ها را جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید ، به همین جهت نیز می توان پرتابل بودن این محصولات را یکی از بزرگترین مزایای آن به شمار آورد که حتی می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید .

راه اندازی ساده و آسان این محصولات همچنین به شما اجازه خواهد داد تا به دفعات آن را راه اندازی کنید و پس از راه اندازی و استفاده ، برای جلوگیری از اشغال فضا ، آن را دوباره جمع آوری کنید . کاناپه بادی فوق با توجه به ساختاری که دارد ، بسیار نرم و راحت بوده و می توانید برای مدت های طولانی بر روی آن بنشینید ، در این بخش نیز با توجه به علاقه مندی مشتریان ، قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی به ویژگی های دیگر محصول بپردازیم .

طراحی کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

همانطور که نام این کاناپه بادی و البته تصویر محصول مشخص است ، رنگ آن نارنجی بوده که سبب تمایز آن با سایر کاناپه های بادی گردیده است . از دیگر ویژگی هایی که در طراحی و ساخت کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی وجود دارد ، ابعاد بسیار بزرگ آن است که کاناپه بادی را تبدیل به یک کاناپه بادی سه نفره کرده است تا اینچنین سه فرد بزرگسال بتوانند در کنار یکدیگر بنشینند .

از ویژگی های بسیار خوبی که اغلب کاناپه های بادی دو نفره و سه نفره دارند ، این است که شما می توانید از آن ها به عنوان تخت بادی نیز برای خوابیدن استفاده کنید ، زیرا فضای نشیمنگاهی که در اختیار شما قرار می دهد ، بسیار بزرگ بوده و می توانید با خرید کاناپه بادی به چندین روش از آن استفاده کنید . ظاهر این کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده است که اصلا شبیه به محصول بادی نبوده و شبیه به کاناپه های ابری می باشد .

از طراحی منحصر به فرد کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی می توان به داشتن نشیمنگاه و پشتی مواج اشاره کرد ، همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، بر روی نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه محصول ، برجستگی ها و ساختار مواجی وجود دارد که این طراحی با نام رویه مواج یا کامفورت شناخته می شود که سبب افزایش انعطاف پذیری این محصولات می شود تا در هنگام استفاده و قرار گیری بر روی آن ، با تغییر حالت دادن و فرم گیری بهتر سطح کاناپه ، احساس خوشایند و راحتی را داشته باشید .

انواع مدل های کاناپه بادی

بهتر است قبل از خرید هر محصولی تحقیقاتی را انجام دهید تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب نمایید ، این مبحث در خرید کاناپه بادی نیز صدق می کند . کاناپه های بادی در انواع و اشکال مختلفی ساخته شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص و منحصر به فردی را دارند . کاناپه های بادی به صورت سرویس چند تایی طراحی نشده اند و شما می توانید آن ها را به صورت تکی خریداری کنید . به طور کلی کاناپه های بادی از نظر تعداد نفراتی که می توانند بر روی خود جای دهند ، به سه دسته کاناپه بادی یک نفره ، دو نفره و سه نفره تقسیم می شوند که کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی یکی از بزرگترین مواردی است که به راحتی می تواند سه فرد بالغ را بر روی خود جهت .

این در حالی است که شما می توانید با در نظر داشتن نیاز خود حتی کاناپه های بادی را خریداری کنید که برای استفاده یک نفر یا دو نفر طراحی شده اند . شما می توانید خرید های عمده تری نیز داشته باشید و از تخفیفات ویژه فروشگاه نیز برخوردار شوید . برخی از کاناپه های بادی به صورت چند کاره طراحی شده اند که قابلیت تبدیل شدن به تخت را دارند ، به همین سبب شما می توانید در صورت نیاز کاناپه بادی خود را باز کرده و تبدیل به یک تخت برای دراز کشیدن و خوابیدن کنید . بدین ترتیب شما با یک هزینه می توانید از دو محصول بادی استفاده کنید . 

جنس بدنه کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

جنس بدنه یک پارامتر بسیار مهم برای خرید هر محصول به خصوص محصولات بادی می باشد که همیشه جزو اولویت های خرید برای یک مصرف کننده است . از این محصول می توان به عنوان یک محصول مقاوم در دسته کاناپه های بادی نام برد . جنس بدنه این محصول از نوع PVC دو لایه با روکش تمام مخمل است که علاوه بر ضخامت و دوام بسیار خوبی که به کاناپه بادی بخشیده است ، سبب زیبایی ظاهری آن نیز شده است . pvc با نام وینیل نیز شناخته می شود ، اما لازم است بدانید که هر دو آن ها یک جنس بوده و تنها چند نام دارد .

یکی از خصوصیات خوب این محصول مقاومت ان در برابر انواع اب و هوا و شرایط محیطی می باشد که می توان از ان در هر مکانی استفاده کرد ، چرا که پی وی سی لایه های بسیار مقاومی دارد که در هر شرایطی و حتی در فضاهای باز می توانید از آن استفاده کنید . استفاده از لایه مخملی یا همان جیر در این کاناپه سبب لطافت رویه کاناپه بادی شده و می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند . از سایر ویژگی های پی وی سی می توان به عدم حساسیت پوستی به آن اشاره کرد که سبب شده است شرکت های زیادی از این جنس برای تولیدات خود استفاده کنند .

تعمیرات کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی به آن اشاره کرد ، امکان تعمیر شدن و پنچرگیری آن ها می باشد ، به طوریکه شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به بهترین شکل کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی خود را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . شما می توانید برای تعمیرات از برچسب هایی که در داخل محصول قرار داده شده است نیز استفاده کنید .

برچسب ها عمدتا از جنس بدنه همان محصول بادی ، یعنی پی وی سی ساخته شده اند که به خوبی می تواند به بدنه چسبیده و از خروج باد جلوگیری کند . برچسب های تعمیراتی را می توانید به تعداد بیشتری از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . لازم به ذکر است که با پیشگیری و جلوگیری از آسیب دیدن محصولات بادی می توانید سال های سال از آن ها استفاده کنید ، زیرا جنس بدنه مرغوب آن ها ، طول عمر بالای محصولات را تضمین کرده است .

خدمات پس از فروش کاناپه بادی سه نفره تک کاره خانگی نارنجی

در بخش قبلی اشاره شد که شما می توانید تعمیرات محصولات بادی را انجام دهید ، اما فروشگاه تهران اینتکس برای سهولت مشتریان خود ، خدمات تعمیرات و پنچرگیری محصولات بادی را ارائه کرده است که می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات تحویل فروشگاه دهید تا متخصصین در بهترین حالت تعمیرات محصولات بادی شما را انجام دهد . بهتر است قبل از ارسال با فروشگاه هماهنگ کرده و موضوع را با فروشگاه در میان بگذارید تا بهتر راهنمایی شوید . شما عزیزان می توانید خودتان محصول را تحویل داده یا آن را ارسال کنید .  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...