کاناپه بادی 5 کاره مسافرتی کلمن

SPM86612

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی 5 کاره مسافرتی کلمن ، تحمل وزن: 200 کیلوگرم ، جنس بدنه از PVC با رویه مخمل ، دارای رویه ضد تعریق ، قابلیت جدا شدن دو تشک از هم ، دارای تکیه گاه بادی سرخود ، قابل استفاده در سفر های مختلف ، قابلیت 1+5 کاره ، دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج

کاناپه بادی 5 کاره مسافرتی کلمن یکی از متفاوت ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و بخصوص مسافرت ها بوده که از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره مند می باشد. این کالا ساخت کشور امریکا بوده و از قابلیت 1+5 کاره بودن برخوردار می باشد. کاناپه ای که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت دیواره های و قسمت زیرین محصول استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. اما روکش مخمل در این کاناپه که برای نشیمنگاه و تکیه گاه آن به کار رفته علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا خوابیدن می تواند به خوبی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم باشد. البته نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول دارای طراحی مواج بوده تا هنگام استفاده اعضای بدن را به خوبی فرا بگیرد. این کاناپه بادی در واقع دو تشک به هم متصل شده بوده که توسط دو قفل پلاستیکی قابلیت جدا شدن از هم را دارند. هر تشک می تواند برای یک نفر استفاده شود. اما ویژگی مهمی که این محصول دارد چند کاره بودن آن می باشد. کاناپه ای که قابلیت تبدیل به تشک بادی ، مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی پشتی دار را خواهد داشت.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر (حالت باز شده)
 ارتفاع 45 سانتی متر (حالت جمع شده)
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت جدا شدن تشک ها از هم
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای رویه ضد تعریق
 قابلیت چند کاره
 مناسب مسافرت های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 5 کاره مسافرتی کلمن

کاناپه بادی 5 نفره کلمن یکی از بهترین کاناپه های بادی چند کاره برای استفاده در مسافرت ها و حتی در منزل و همچنین محل کار بوده که از طراحی بدنه و کیفیت متفاوتی نسبت به دیگر کاناپه های بادی برخوردار می باشد. این محصول از با کیفیت ترین نوع محصولات بادی به منظور استراحت و خواب بوده که از قابلیت حمل و نصب آسوده برخوردار خواهد بود. بسیاری از کاناپه های بادی مانند این مدل که از قابلیت چند کاره برخوردار بوده دارای کاربرد های فراوانی برای استفاده خواهد داشت که درادامه برای آشنایی با آنها به توضیحات کامل این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساختبدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که از دو تشک بادی متصل به هم برخوردار می باشد. این دو تشک قابلیت وصل شدن به یکدیگر از طریق قفل های پلاستیکی سرخود داشته که امکان استفاده به عنوان تخت بادی را نیز به مصرف کننده خود خواهد داد. این کاناپه قابلیت استفاده به عنوان مبل بادی با ارتفاع کوتاه را نیز داشته و می توان از آن به عنوان تشک بادی پشتی دار هم استفاده کرد. این قابلیت ها باعث شده تا این کالا در چند حالت مختلف قابل استفاده باشند. طراحی سطح رویه این محصول به شکل مواج بوده تا هنگام استفاده از این کاناپه اعضای بدن را به خوبی در بر گیرد تا در نتیجه جریان هوا بهتر عبور کند و از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. گفتنی است که این کاناپه بادی که از دو تشک تشکیل شده قابلیت جداشدناز هم را خواهند داشت.

جنس بدنه کاناپه

جسن بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی از نوع PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت بالایی برخوردار می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی دو نفره بوده برای استفاده در مسافرت ها بوده که از مقاومت بدنه بالایی در برابر برخورد آب ، نور و یا گرمای آفتاب برخوردار خواهد بود. بدنه ای که به دلیل استفاده از رویه جیر در آن در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت مناسبی خواهد داشت. گرچه مواج بودن سطح رویه این کاناپه در جلوگیری از تعریق بالا کم تاثیر نخواهد بود. از ویژگی های بسیار مناسب این کالا می توان به انعطاف بالای بدنه برای جمع کردن در حجم و اندازه کوچکتر اشاره نمود تا حمل وجا به جایی آنها بیش از پیش آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی مسافرتی برابر (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 190 سانتی متر ، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو الی سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده وبرای استفاده تمامی سنین گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. زمانی که این کالا را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به گونهای که در هر محل مورد نظری قابل جای دادن خواهد بود. تحمل وزن این محصول 200 کیلوگرم بوده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه و لایه های داخلی می باشد. بنابراین هر چقدر باد این کالا را افزایش دهید به دلیل فشار بیشتر روی لایه ها تحمل وزن آن کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا نیز 7.5 کیلوگرم می باشد. وزنی که برای این محصول با چنین کیفیتی وزنی قابل قبول و مناسبی خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا در ابتدا می بایست پمپ باد مخصوص محصولات را از شرکت اینتکس فراهم نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کاناپه را باید تا زمانی ادامه داد که کاملا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد این محصولرا باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای مراقبت بهتر از این محصول باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی 5 کاره مسافرتی محصولی متفاوت و کاربردی از شرکت کلمن امریکا بوده که برای استفاده در مسافرت ها و حتی در داخل چادر های مسافرتی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کالا از قابلیت تبدیل به حالت های مختلفی از جمله تخت ، تشک و مبل برخوردار بوده و از کیفیتساخت و جنس بدنه مناسبی برخوردار است. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...